Leinen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei Per dags dato mangler jeg 2 trophies til BC2, og tenkte jeg skulle gjøre Et Tu, Brute nå. Leter etter en som ønsker det samme. Hvis du ønsker å samarbeide om å skaffe denne trophien så bare svar på denne tråden. (Du må ha mic) Det vi vil gjøre er: Selvsagt så adder vi hverandre først i friendslisten på PSN. Deretter vil en joine et conquest game og jeg vil prøve å joine på deg etter at du har joinet. Mulig vi må gjøre dette en gang eller 2 siden jeg må havne på det andre laget. Så igjen, hvis du er game bare svar under her PSN: xYLeinen Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvis jeg har tid etter forberedninger i morra så er jeg absolutt med! Kan være jeg glemmer å sjekke tilbake på denne tråden, så hvis du ikke har fått hjelp (eller har lyst til å hjelpe meg med trofeet ^^) så bare legg meg til på PSN og mas litt ^^ PSN: decreeofj Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg vil gjerne ha det her tropheet i og med at jeg går for platinum. Skal ordne til mic idag. PSN: Akrabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå