Onkel Bing Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg ser at Netshop selger Logitechs F540 som visstnok skal funke både for Xbox 360 og PS3. Noen som har erfaring med dette headsettet? Lenke til kommentar
samco Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 kjøpte endelig et tutle earforce x41 i forrige uke B) godt fornøyd med trådløs surround på 360n igjen funker bra radio bølger vs forige gens ir transmitter synne den forrige har litt mere bass enn x41 men i tilleg har den nye x41 ingen bakgrunnstøy deff værd 2 høvdinger Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 kjøpte endelig et tutle earforce x41 i forrige uke B) godt fornøyd med trådløs surround på 360n igjen funker bra radio bølger vs forige gens ir transmitter synne den forrige har litt mere bass enn x41 men i tilleg har den nye x41 ingen bakgrunnstøy deff værd 2 høvdinger Jeg har sitti en stund nå og lurt på om jeg skulle bytta fra X31 til X41, og du nevner at du tidligere også har hatt Turtle Beach... Er det virkelig ingen bakgrunsstøy? Dette er en av ankepunktene mine ved X31, den bråker veldig selv om det skal være stille. Spesielt er det mye støy når man har koblet opp mikrofonen. Om du har noen erfaringer å dele med oss i forhold til X41 er det fint om du kunne gitt litt info Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 jo da.... B) synes det er litt 50.50 ... ingen bass boost på x41 savner den funksjonen .... ingen bakgrunnstøy med x41 men fortsatt må reciveren være ganske så synelig plassert litt rart siden den bruker radio bølger mot ir før..... tror jeg holder fingeren litt mere mot x31 egentlig pga mere fyldig lyd Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 elkjøp selger turtle breach nå oxo i norge så Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 jo da.... B) synes det er litt 50.50 ... ingen bass boost på x41 savner den funksjonen .... ingen bakgrunnstøy med x41 men fortsatt må reciveren være ganske så synelig plassert litt rart siden den bruker radio bølger mot ir før..... tror jeg holder fingeren litt mere mot x31 egentlig pga mere fyldig lyd Hmmm, dette er litt bittert å høre for meg, vet jeg. Har fiksa det slik at en kompis skal kjøpe X41 for meg i utlandet, får det for ca. ca 1100 kr da... Er det noe jeg burde avlyse mener du? Bass-boosten er vel eneste funksjonen jeg likte på X31, den fake surround-greia funker jo overhodet ikke. Spiller du noe særlig fps-spill, tenker spesielt på feks MW2 (ettersom man ikke hører løping/gåing noe særlig i black ops). En av hovedgrunnene mine for å oppgradere må jo også være at det tillater meg å høre, i langt større grad enn jeg gjør nå, hvor lyder kommer fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå