Swingeling_InnleggNO Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hei , er på jakt etter ett headsett hvor man kan bruke mikrofonen og samtidig ha lyden i headsettet. Har ett headsett nå men det får jeg jo bare kobla inn i tven så jeg får jo bare lyd, mens jeg ikke får brukt mikrofonen. Finns ett sånt headsett? Er det ett usb headsett jeg trenger? Takker for svar! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Kjøp en sånn her og koble til et hvilket som helst headset som har mic og lydkabel. Koster 89 kroner hos CDON Og forresten er det å ha bilder i signaturen imot retningslinjene på dette forumet, så du burde kanskje ta det bort før en mod/admin gjør det. Lenke til kommentar
Swingeling_InnleggNO Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Aha! det var jo genialt! Men hva med og bare kjøpe et usb headsett? eller må jeg fortsatt ha det adapteret? Det jeg har er ganske gammelt så kunne godt bytta det ut... Lenke til kommentar
Einride Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Du får vel kun voice chat med den adapteren der? http://www.avforums.com/forums/xbox-360/1173024-thinking-getting-headset-headphones-check-here-first.html Der har du ei liste over nokre av dei mest populære til Xbox (og som gir både voice chat og in-game lyd i headsettet) Lenke til kommentar
Swingeling_InnleggNO Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 hmmm, er det mulig å få kjøpt de headsettene i norge da? (Turtle Beach X1 Turtle Beach X31 Turtle Beach X41) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) hmmm, er det mulig å få kjøpt de headsettene i norge da? (Turtle Beach X1 Turtle Beach X31 Turtle Beach X41) multicom.no har det. Endret 13. mars 2010 av 530xd Lenke til kommentar
Swingeling_InnleggNO Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 hmm, link? finner ingen? Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) hmmm, er det mulig å få kjøpt de headsettene i norge da? (Turtle Beach X1 Turtle Beach X31 Turtle Beach X41) Jeg fant ingen nettbutikker i norge som solgte X41 hvertfall, måtte bestille gjennom Amazon UK. kostet 1300 ca for headsettet, X41, men 600kr ekstra i toll! Tok ca to uker å få den i posten. Edit: Er flere bedrifter som selger igjennom Amazon og enkelte selger ikke til utlandet, så se etter en som selger til internasjonale kunder eller noe i den duren, brukte en hel masse tid for å finne ut akkurat det. Prøvde tre-fire steder som nektet å sende til norge først Endret 13. mars 2010 av Chronilus Lenke til kommentar
Swingeling_InnleggNO Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Det her ble fort veldig vanskelig. Trodde da noe sånt skulle være enklere og få tak i... Trenger jo ikke være de Turtle Beach hodetelefonene bare jeg får noe jeg kan snakke i å høre lyden samtidig. Ingen som vet om noen andre headsett som det er mulig å kjøpe i Norge? Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 hmmm, er det mulig å få kjøpt de headsettene i norge da? (Turtle Beach X1 Turtle Beach X31 Turtle Beach X41) Jeg fant ingen nettbutikker i norge som solgte X41 hvertfall, måtte bestille gjennom Amazon UK. kostet 1300 ca for headsettet, X41, men 600kr ekstra i toll! Tok ca to uker å få den i posten. Edit: Er flere bedrifter som selger igjennom Amazon og enkelte selger ikke til utlandet, så se etter en som selger til internasjonale kunder eller noe i den duren, brukte en hel masse tid for å finne ut akkurat det. Prøvde tre-fire steder som nektet å sende til norge først Genial info å komme med der Chronilus, jeg forsøkte febrilsk å bestille X31 gjennom amazon.co.uk via en leverandør som ikke leverte utenfor UK... Endelig fått bestilt nå, etter jeg fikk valgt riktig leverandør. Anywho, jeg endte opp med et X31, i følge amazon koster det meg ca 890 spenn, frakt inkl. (men dette er jo uten toll). Såvidt jeg kan se og har lest meg gjennom så er dette et knallbra headsett i sin prisklasse, når det gjelder spilling. Var jo også svært viktig for meg å kunne justere mic uavhengig av ingame-lyd også, så dette virker bra. Ba leverandør om å pakke fakturaen inni esken da, kanskje man har flaks Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) http://www.videogamesplus.ca/ de har turtle beach og du slipper toll. Endret 23. mars 2010 av MatMonster 1337 Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvorfor er det ikke toll på den nettsiden da? Lenke til kommentar
Einride Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Fordi dei blant anna oppgir falsk verdi på pakkane. Ikkje noko Tollvesenet er spesielt begeistra for, med andre ord. Går vel stort sett greit, men du kan risikere at pakken blir stoppa og då må du ut med 25% MVA og fortollingsgebyr. Lenke til kommentar
Seeders Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Hvorfor er det ikke toll på den nettsiden da? Enkelt å greit fordi dem sender det som "privat person", i mitt tilfelle gjorde de det ihvertfall. Lenke til kommentar
Remmos Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Mottok headsettet mitt, X31, for ca. en uke siden og tenkte jeg kunne dele litt info. Jeg gjorde nok en feil iogmed at jeg bestilte derfra jeg gjorde, om det er slik at man kan få tilsendt pakka litt mer anonymt og dermed unngå toll. Jeg betalte ca. 900ish for headsettet, og så måtte jeg ut med 300 til for å få pakka fra Posten. Litt snurt med tanke på at jeg kanskje kunne fått det billigere, men ok. Ble litt skuffa da jeg hooka headsettet opp. Ettersom det er trådløs overføring av lyd er det ganske merkbar susing når det ikke spilles (feks i Dashboard). Dette irriterte meg grenseløst i starten, men når man spiller merker man det ikke, så greit nok. En annen ting er at jeg følte lydkvaliteten og den "fantastiske surround-følelsen" ikke svarte til forventninge jeg hadde da jeg leste anmeldelser av produktet. For all del, det slår det jeg hadde milevis, men det var ingen "wow-følelse" å spore. En annen ting jeg ble skuffa over var lydkvaliteten på voicechat. Tydeligvis er det selve xbox live chatten som er dårlig, for selv om jeg får chat rett inn på headsettet kan det være vanskelig å få med seg alt som blir sagt, spesielt om spillinga foregår på engelsk. Håper det kommer en oppdatering fra microsoft på dette en eller annen gang. Konklusjonen blir at dette hadde vært et helt ok kjøp til 600-700 kr, men jeg føler en totalsum på 1200 ble litt i overkant for det produktet jeg fikk. Uansett er pengene brukt nå, og jeg har jo bedre lydkvalitet enn jeg hadde før og er en erfaring rikere. Lenke til kommentar
StreptoOld Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 (endret) Når jeg bruker headsett setter jeg innstillingene for chatten til at den bare skal komme fra høyttalerene(I dette tilfellet er jo det headsettet(som er kobla via anlegget)). Plugger så inn xboxheadsettet som jeg tar rundt halsen med miccen opp. Du bør stille ned lyden i spillet, da dette ikke har noen innvirkning på voice chat(i alle fall ikke i party). Blir en litt billigere løsning, som fungerer godt til spilling av BFBC2 på natta Endret 13. april 2010 av Strepto Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 (endret) Gamezone.no selger turtlebeach headsett. X31 er bare left,right. Det er ikke en sorround. Endret 18. august 2010 av Woltox Lenke til kommentar
groberst Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hei , er på jakt etter ett headsett hvor man kan bruke mikrofonen og samtidig ha lyden i headsettet. Har ett headsett nå men det får jeg jo bare kobla inn i tven så jeg får jo bare lyd, mens jeg ikke får brukt mikrofonen. Finns ett sånt headsett? Er det ett usb headsett jeg trenger? Takker for svar! Du har turtel beach hedsett. gå til turtlebeach.com så ser du hva du har å velge mellom. jeg bestilte p21 til ps3. men har kjøp xbox 360 så da må jeg bestille til det også jeg bestilte fra game i england. mye billigere frakt. kosta meg 600 for alt. Og headsettene er konge;) andbefales. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 gamezone.no selger x41 og noen andre Lenke til kommentar
Sindre S. Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 kjøp turtlebeach x11 på gamezone, har minst like god lydkvalitet som x41 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå