Gå til innhold

Command & Conquer 4 Tiberian Twilight

Har du store forhåpninger til C&C 4?  

33 stemmer

1. 1. Har du store forhåpninger til C&C 4?

• Ja
      5
    • Nei
      21
    • Nei, men har tenkt å prøve det.
      7

Anbefalte innlegg

ExistorCnC4Wallpaper19x12.jpg

At C&C 4 snart kommer ut snart kom som en bombe på meg. Har tidligere vert stor fan av serien særlig "Tiberian Sun", men må si at C&C 3 var en stor skuffelse. Lurer på om noen har ventet på dette spillet, og hvordan forhåpningene er?

Ser også at dette skal bli "The Epic Conclusion to the Tiberium Saga" som antageligvis vil si at dette blir det siste spillet i serien, tanker?

For min del har det ikke noe særlig å si om de legger ned denne serien. Tiberian Sun var det siste bra spillet denne serien har klart å produsere uansett, og det beggynner vel å bli en stund siden.

Luer på om dette spillet er et forsøk på å melke penger ut av merkvaren, eller om det blir en verdig avsluttning på serien.

Hjemmeside

http://www.commandandconquer.com/

http://www.youtube.com/watch?v=r6n14ePwr1g

http://www.youtube.com/watch?v=DFWCmPos7TM

Endret av Latslask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De tok det hele et steg for langt med tanke på de teite videoene og kjendisskuespillerne. Spillet i seg selv ble for rett frem, og for lite innovativt i lys av hvordan serien begynte.

Jeg har absolutt ingen forventninger til fireren - aldri i verden hadde jeg sagt dette på den tiden C&C først kom ut.

Lenke til kommentar

De tok det hele et steg for langt med tanke på de teite videoene og kjendisskuespillerne. Spillet i seg selv ble for rett frem, og for lite innovativt i lys av hvordan serien begynte.

Jeg har absolutt ingen forventninger til fireren - aldri i verden hadde jeg sagt dette på den tiden C&C først kom ut.

Er helt enig egentlig, vidioene er teite. Og spille kan hvis jeg husker rett oppsummeres med bygg tripods(er det de heter, den siste skrin uniten) og vinn.

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk store forhåpninger til C&C4. Greit, C&C3 sugde gymsokk, og klarer noen å finne ut hva poenget med en AI-partner i RA3-kampanjen var burde han/hun få en medalje. Men de har forandret veldig mye i nr 4, så det kan enten bli verre enn de to jeg nevnte (om mulig!) eller et av de beste i serien. Vi får se... ;)

Lenke til kommentar

Dette er nok en jeg hopper over. Tiberium Wars var et lite steg i riktig retning. Nå er det bare et rot syns jeg. Synd at serien har blitt såpass ødelagt. Originalen er fremdeles den beste i serien.

Samme skjer med Red Alert-serien. Nr. 3 var ikke spesielt bra. Har ennå ikke orket å fullføre det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spillet fikk for en tid tilbake real slakt hos Giant bomb også.

Jeg har ingen store minner om Command & Conquer-serien, og når jeg ser hvordan de senere spillene har gått på dunken tror jeg det kan være det samme. Når det gjelder filmene må jeg innrømme at jeg liker det for den herlige over-the-top måten de har gjort det på. Det oser b-film og dårlig kvalitet, og det er b-film (ironisk nok med en del kjente skuespillere) med dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen store minner om Command & Conquer-serien, og når jeg ser hvordan de senere spillene har gått på dunken tror jeg det kan være det samme. Når det gjelder filmene må jeg innrømme at jeg liker det for den herlige over-the-top måten de har gjort det på. Det oser b-film og dårlig kvalitet, og det er b-film (ironisk nok med en del kjente skuespillere) med dårlig kvalitet.

Vil anbefale at på prøver de gode gamle C&C spillene fra Westwood, de er virkelig av en helt annen kvalitet en de siste spillene. hvis jeg ikke tar helt feil er faktisk Tiberian sun gratis nedlastbart nå også, Gamer artikkel

Endret av Latslask
Lenke til kommentar

Hvor er basebyggingen? Haha! Jeg som alltid elsker skirmish, startet rett på det denne gangen også, men skjønte ikke et bær av det. Maksimum grense på folk? Hallo? Dette er ikke på konsolleksklusivt! Og jeg fant søren meg ikke åssen man bygde base engang. Så viste det seg at det ikke var mulig :/

Jeg lastet ned Tiberian Sun med Firestorm på skolepcen, som jeg tidligere har kjøpt. Og det spillet er 1000 ganger bedre enn dette drittet her, selv om grafikken er fra det forrige århundre!

Lenke til kommentar

Vil anbefale at på prøver de gode gamle C&C spillene fra Westwood, de er virkelig av en helt annen kvalitet en de siste spillene. hvis jeg ikke tar helt feil er faktisk Tiberian sun gratis nedlastbart nå også, Gamer artikkel

Gjorde dette selv etter å ha spilt gjennom C&C4. 7 oppdrag på hver side i C&C4, 17 på nod alene i tiberian sun. Endel av de var "story, ikke utfordrende" oppdrag, men dog så var endel av C&C4 oppdrag det også.

Fattet ikke GDI/NOD alliansen i det hele tatt, vi angrep de igjen og igjen og likevel var kane og GDI godvenner? Hva i svarte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...