Joachim_F Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Den japanske mafiaen er ikke til å spøke med. Les mer Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Yakuza 4 er på vei ut i Japan nå, mens vi nettopp har fått nummer 3? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Mener 4ern blir sluppet på førstkommende torsdag i Japan ja. Forhåndsbestilt den for lenge siden og gleder meg enormt etter at jeg fikk prøvd demoen som kom ut for en uke siden^^ Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Blei litt mindre giret på dette her akkurat no, men det er likevel bestillt fra vgp Lenke til kommentar
Quagles Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Utrolig morsomt spill som lett trekker på smilebåndet. Mye å gjøre og jeg likte faktisk starten svært godt og gav litt perspektiv i forhold til hvordan Kazuma faktisk er ettersom jeg ikke har spilt de tidligere i serien. Kanskje ikke helt enig, og synes det fortjener en 8 men det er kun en liten bagatell. Svært synd at det ikke er Mahjong ettersom jeg kunne brukt flere timer bare på det :/ hadde virkelig gledet meg til akkurat det men akk ja. Mye interesante minispill og ta fatt i som lett gir ekstra mye spilletid, billiard, darts, baseball batting og golf er vel de mer interessante. Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Ikke bare det, vi gikk glipp av Ry? ga Gotoku Kenzan! / (Yakuza Kenzan også). Endret 12. mars 2010 av Shifty Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Likte kampsystemet så godt, så dette går i spillsamlingen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Haha, han eier et barnehjem. Kan klisjéen bli større? Lenke til kommentar
flashback Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Heh, syntes selv demoen var litt. nja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå