Gå til innhold

BC 2 gaming kvelder

Anbefalte innlegg

I kveld Fredag 12 mars fra ca. kl 2000 og utover, noen som vil være interessert i å forme et team og joine sammen på PC ? Gjerne med mic, jeg kan spille medic eller hva som helst egentlig har unlocket alt på alle klasser untatt engi hvor jeg mangler et par.

Noen som er interessert kan melde seg opp her (uforpliktende så klart).

Forhåpentligvis får vi med noen som kan kanskje spille sammen (casual?) om kveldene/helgene uten å binde seg til noen klan.

Ser frem til noen Rush, en oppnår så utrolig mye mer av spillet når en spiller som en squad og kan flanke/angripe sammen.

Eventuelt noen klan som rekrutterer?

Merk: Venne listen er fortsatt buggy til det ekstreme så vi må antakelig legge til hverandre i kveld før vi begynner å spille.

Mitt spiller navn:

Raichor

Endret av guineas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Jeg er med! Har mic, skype, ventrillo og sjokolade, så er med på alt. Kan spille alle klasser :) Heter Atsjonas ingame.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Klart det blir gaming i helga, fredag kveld og så mye jeg kan lørdag og søndag kveld (fra 1900 og utover).

Prøver å joine battlefield.no rush eller tv2.no rush serverne først og fremst. skulle ønske det, var queue system.

Lenke til kommentar

Jeg vil ha en del tid til å spille neste uke (mandag-torsdag blir det vel). Jeg fikk spillet i går, men jeg føler at jeg har lært mye allerede. Til nå er den eneste klassen jeg har unlocket noe med Medic (siste jeg fikk var vel den første oppgraderingen til medkitet).

Har mic.

Heter SirCirdan in game og error_3033 på steam (har "Gorm/Error" som visningsnavn)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...