guineas Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) I kveld Fredag 12 mars fra ca. kl 2000 og utover, noen som vil være interessert i å forme et team og joine sammen på PC ? Gjerne med mic, jeg kan spille medic eller hva som helst egentlig har unlocket alt på alle klasser untatt engi hvor jeg mangler et par. Noen som er interessert kan melde seg opp her (uforpliktende så klart). Forhåpentligvis får vi med noen som kan kanskje spille sammen (casual?) om kveldene/helgene uten å binde seg til noen klan. Ser frem til noen Rush, en oppnår så utrolig mye mer av spillet når en spiller som en squad og kan flanke/angripe sammen. Eventuelt noen klan som rekrutterer? Merk: Venne listen er fortsatt buggy til det ekstreme så vi må antakelig legge til hverandre i kveld før vi begynner å spille. Mitt spiller navn: Raichor Endret 12. mars 2010 av guineas Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 jeg er med :-). Har ikke mic akkurat her jeg er nå dessverre, men er gjerne med allikevel. In-game: dimdal Real-life: Marius Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg er med! Har mic, skype, ventrillo og sjokolade, så er med på alt. Kan spille alle klasser Heter Atsjonas ingame. Endret 12. mars 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Som jeg skrev i BF: BC2 tråden, det er bare å legge meg til som venn! Heter MarB Heter forsåvidt Marius IRL. Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg er Sgt.T.Grant og har mic Bare å legge meg til Lenke til kommentar
Mr_Ghost Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Shadow{Nor} heter jeg på BC2. Bruker Vinrend på skype. Og jeg er 27 år og liker å spille i squad. Har ingen favoritter i modusene. Men jeg spiller kun assault {Foretrekker HK416 og M16} Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg er med! Er bare å dinge meg på skype (Thappaz), så slenger jeg meg rundt. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Noe gaming i helga eller? Lenke til kommentar
guineas Skrevet 18. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2010 Klart det blir gaming i helga, fredag kveld og så mye jeg kan lørdag og søndag kveld (fra 1900 og utover). Prøver å joine battlefield.no rush eller tv2.no rush serverne først og fremst. skulle ønske det, var queue system. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei Ingame heter jeg så mye som Nuttyboy og har mic:) Er gjerne med på litt casual hverdags spilling og søndags spilling. Har ganske sære arbids tider så spiller når jeg kan Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Er med så bare legg meg til på Steam Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg vil ha en del tid til å spille neste uke (mandag-torsdag blir det vel). Jeg fikk spillet i går, men jeg føler at jeg har lært mye allerede. Til nå er den eneste klassen jeg har unlocket noe med Medic (siste jeg fikk var vel den første oppgraderingen til medkitet). Har mic. Heter SirCirdan in game og error_3033 på steam (har "Gorm/Error" som visningsnavn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå