VEH_InnleggNO Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 I begynnelsen av april kommer det mer innhold til Mass Effect 2. Les hele saken Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Tyv... Hva er hun da? Biotic, Tech or Soldier? Vil nesten tro det er tech.. Blir bra. Foresten gjettet jeg ikke av tittelen at hun het Kasumi. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 For det var jo åpenbart ikke nok at 90% av ME2 gikk ut på å farte rundt i galaksen for å finne ørten folk, som du så kunne gjøre dypt lojale - siden det åpenbart var strengt nødvendig for det som i realiteten var en totimers blitzkampanje mot de skumle, skumle collectorene som var fullestendig perifere gjennom hele spillet. Tilbake til Kasumi - er hun tilfeldigvis en barmfager, blåkledt redhead? Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) oppdraget var jo att man skulle klargjøre ett dyktig team så de forlenger altså oppdraget som jeg syns er fint xD men hvis du ikke liker det så burde ho i det minste være barmfager, bare det ikke er en Asari.. jeg liker ikke dem, de er horete og pinglete! men en mellomting mellom ho cheerleaderen og ho psykotiske hadde vært fin, pen dame me litt killerinnstinkt Endret 12. mars 2010 av Amaru Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 http://masseffect.wikia.com/wiki/Kasumi Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ser ut som en speilvendt Tali Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tipper at Kasumi er Human, ligner på Matsuko Maeko, har cloak skill og kan hacke mechs og geth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå