erikb Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kjøpte meg Battlefield: Bad Company 2 på mandag. Spillte gjennom singleplayer-delen, som var grei nok, men det er jo multiplayer som er i fokus tenkte jeg. Fikk spillt et par matcher, men på onsdag fikk jeg feilmeldingen "Failed to connect to EA Online" når jeg gikk inn på quick match. Ble lettere frustrert, men tenkte at jeg fikk gi spillet en ny sjanse dagen etter. Noe problemer i starten for man kanskje regne med. Men i dag funker det heller ikke! Hvordan kan man forsvare å selge folk et spill som det ikke går an å spille på grunn av en eller annen tekninsk feil/server overload/what ever?! Merker jeg faktisk blir dritforbanna! Folk klagde over MW2 fordi det ikke hadde dedicated servers på PC, men det funka hvertfall uten noen problemer (på X360 i det minste). Er det ikke derfor derfor de hadde beta-perioden, for å luke ut feil og teste serverne skikkelig? Hvor lenge kan folk akseptere at spillet man har kjøpt ikke er spillbart? Jeg merker hvertfall at tålmodigheten renner ut... Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har samme problem på min PS3 atm, godt å se jeg ikke er den eneste. Fungerte fint i går kveld for min del hvertfall. Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 EA servers will come down tomorrow and Saturday morning to install extra hardware to improve your online experience. Kilde Lenke til kommentar
Einride Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Merker jeg faktisk blir dritforbanna! Folk klagde over MW2 fordi det ikke hadde dedicated servers på PC, men det funka hvertfall uten noen problemer (på X360 i det minste). Er det ikke derfor derfor de hadde beta-perioden, for å luke ut feil og teste serverne skikkelig? Hvor lenge kan folk akseptere at spillet man har kjøpt ikke er spillbart? Jeg merker hvertfall at tålmodigheten renner ut... For det første var det planlagt maintenance, som allereie nevnt. Chill pills for everyone! Og for det andre. MW2 fungerte uten problemer? Spelte du frå launch? Det var eit helvete på PS3 i alle fall, akkurat like ubrukeleg og irriterande som BC2 no. Og akkurat som med MW2 vil ting fungere heilt fint når trafikken har roa seg ned igjen. Som med alle andre spel av den typen. INGEN vil bruke enorme summar på maskinvare for at det skal takle den enorme trafikken som er dei første par vekene, sidan det går seg til etter kvart. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 På X360, trenger du å ha en EA account for å spille online? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 EA servers will come down tomorrow and Saturday morning to install extra hardware to improve your online experience. Kilde Du leste tydlighvis ikke alt. Maintenance on Friday 12th will last for 4 hours - 8:00 GMT to 12:00 midday GMT/9:00 CET to 13:00 CET/12:00 midnight PST to 4:00 PST. z Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå