mcgroven Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Sjekk vår rykende ferske podcast fra årets første spillmesse. Les mer Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, hør her du. Denne podcasten var jo rent så fornøyelig. Alle gode ting er visst faktisk tre. Også deilig at podcasten kan høres direkte fra mobilens nettleser så jeg slipper å vente til jeg kommer hjem med og høre på den. Lenke til kommentar
Ferrari79 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ah kjempe bra podcast dennne gangen. Nå begynner den å få form og rytme og lyden var flott. Fin oppsummering og gjennomgang av det dere hadde sett. Føler jeg fikk mye ut av å høre på dere. Takk Jeg fikk sett Sony's pressekonferanse live da på bloggen deres og må si jeg er spent på hvordan Move kan implementeres i ulike spill. (og om der vil bli retro-fitting til eldre titler) Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det hjelper veldig når man en sjelden gang får samlet tre av gutta rundt én god mikrofon. Det er vanskelig å få til ellers :-) Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Finfin podcast, nå har dere fått taket på det Gleder meg til mer nytt fra GDC! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Kløfta? Ikke akkurat noen rock city... Finfin podcast, faktisk ganske spennende! Spent på å se hva møtet med Lucas Arts bringer med seg. Lenke til kommentar
Djevlen_InnleggNO Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Dette var rett og slett knall. Godt jobba, folkens. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Utrolig bra podcast. Håper det kommer mye mer av dette i fremtiden. Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Vanligvis forholder jeg meg litt negativ i kommentarene mine her. Tenker det skal bli konstruktiv kritikk osv. Men i dag syns jeg bare dere trenger lovord. Dette var en flott podcast. Det begynner virkelig å sitte nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå