Gå til innhold

Connections to the game server has been lost

Anbefalte innlegg

jeg har slått av Firewall. Jeg har ikke ruter eller modem. Får minn nett fra sio, gjennom vanlig kontakt. bruker 802.1X for å koble meg opp. wow,cs:s og MW2 multiplayer funker.

fant "løsningen" på problemet her Med andre ord, får aldri spilt BC2 multiplayer :cry: snakk om bortkastede penger.

Endret av MadRos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grunnet stor pågang for å få åpnet for spill, så vil vi prioritere de spill som det er størst etterspørsel etter

Dei har åpna for COD-serien (MW2 inkludert), garantert fordi mange speler det. Det betyr vel egentlig berre at du må finne fleire som bur der som vil spele BC2 og få alle til å sende inn søknad.

Lenke til kommentar

"Connections to the game server has been lost"

Er noe "alle" opplever, siden BC2 bruker Dedicated servers så skal det ikke være nødvendig å ha porter opne så vidt jeg har forstått, så mulig du vil kunne spille når EA får orden på problemene sine. ;)

Lenke til kommentar

Hmm, håper det funker når jeg kommer hjem! Har hatt samme problemet, å det irriterte meg no grenseløst!! Hadde det samme problemet med BF heroes, enten så ble jeg kasta ut til Mainmenu eller helt ut av spillet. Når det kommer til BFBC2 føles det som om jeg har sløst 400kr. vis ikke det funker snart kommer pcen til å fly veggimellom :b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...