ez0rt Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hey. Noen som har noen strategi spill å anbefale? Helst ikke sånn warcraft og sånt. Liker best spill med sverd,pil og bue eller med dagens våpen teknologi. Ikke noe fantasy magi tull Takker! Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) R.U.S.E. og Total War serien. Endret 11. mars 2010 av Lexiboij Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Hey. Noen som har noen strategi spill å anbefale? Helst ikke sånn warcraft og sånt. Liker best spill med sverd,pil og bue eller med dagens våpen teknologi. Ikke noe fantasy magi tull Takker! Da anbefaller jeg også Total war serien . Medieval total war 1 og 2, samt Rome Total war passer bra inn med sverd, pil og bue. Endret 12. mars 2010 av GrinderX9 Lenke til kommentar
latslask Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Jeg anbefaler også "Total War serien", særlig "Rome" og "Medieval2". "Rise of Nations" er ganske gammelt nå, men det er et solid spill uansett,kan vere vert å prøve. I "dagens våpen sjangern" bør du prøve "World in conflict", "Company of Heroes(WWII)" og "C&C Generals" Hvis du ikke er fremed for litt rom-krig kan du prøve "Homeworld 2" eller "Sins of a Solar Empire" Understreker at dette er hva jeg personelig mener er de beste spillene. Endret 12. mars 2010 av Latslask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå