NisseN2k Skrevet 12. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Har til og med fri idag og har akkurat forsøkt å logge meg på. Umulig. "Failed to connect to EA". Det kan virke som om det fungerer fint hos noen, men umulig hos andre. Ser ut som 360-spillerene sliter mest i følge linken i forrige post. Dumt spørsmål kanskje, men har du åpnet for de riktige portene i en evt. router? Ref: http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc-beta/880954-bfbc2-port-information.html Takk for hjelp, men alle porter/instillinger er korrekt. Har sjekket dette nøye. Har også prøvd med pip åpen brannmur både i router og på pc. Ingen forskjell. Problemene ligger ikke hos meg. Ser nå av den offisielle bloggen at EA skal ta ned alle servere fredag og lørdag for oppgradering av hardware/software. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/03/11/ea-maintenance-now-with-added-hardware.aspx Jeg gir de derfor en siste sjanse til mandag for å få orden på denne fadesen. Spill noe annet enn så lenge og begynn med BC2 om en liten stund, etter at de værste problemene er fikset. Det er i alle fall min plan. Jeg storkoser meg for øyeblikketm med slutten av Mass Effect 2. Ironisk nok distribuert av EA.... God gaminghelg folkens! Endret 12. mars 2010 av teikela Lenke til kommentar
Kaigero Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Har selv hatt mine problemer med dette spillet. Server browseren er så latterlig treig, ødelagt favorites liste, friends blir slettet, plutselig disconnects og umulig og koble tilbake til EA network. Det er tydelig at spillet har blitt released før det var klart, og jeg synes det er viktig at vi sier ifra og kan levere tilbake spill som ikke funker. Ellers så kommer press/sales/administrasjon i spillfirmaer til å tvinge utvikler til gi ut spill før de er ferdig. Dette har bare blitt verre opp igjennom årene og det kommer nok sikkert til å bli verre. Føles nesten som det eneste jeg kan stole på at er i godform out of the box, er Blizzard spill. Tror forresten Spaceworld er pliktig til å ta tilbake spillet, regner med at de må igjen ta kontakt med EA etter de har gitt deg tilbake pengene. Kan ikke se for meg at man er helt ansvarsløs etter man har bestemt seg for å være forhandler av et produkt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ser nå av den offisielle bloggen at EA skal ta ned alle servere fredag og lørdag for oppgradering av hardware/software. http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/03/11/ea-maintenance-now-with-added-hardware.aspx Det høres ut som om du lider av tilkoblingsproblemer, og da er det kanskje vel optimistisk å håpe på at det som i realiteten er en kapasitets/hastighetsoppdatering for authentication og master servere skal løse problemet ditt. Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Jeg har ikke spilt spillet så veldig mange timer enda (bare level 15). Jeg har kommet borti EA server'a som har tatt kveld 2-3 ganger. UI'n i menyen for multiplayer har vært veldig dårlig siden dag 1, og så langt som jeg ser, ikke forandra seg nevneverdig. Det er fremdeles problemer med at favoritt server lista di ikke fungerer, og denne request friend greia er sist jeg sjekka helt på jorde også. Du må også ut av et spill, for å join'e et spill som kompisen din er på.(hvorfor det??) men selve spillet, når du er inne og spiller(på TV2/Battlefield.no sine servera) bortimot perfekt, noen små grafikk buggs her og der, men det tror jeg har mer med mitt skjermkort og drivere enn spillet (ATI 5970) Som nevnt før i tråden, alle dice spill kommer haltende ut fra startblokka men tar seg opp etter "et par sekunder i løpet" Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er ikke interessert i å betale 400 kr for noe som ikke fungerer ut av boksen. Så hva gjør du i PC-spill kategorien? Du skulle vært her i MS-DOS dagene med config.sys, autoexec.bat, conventional memory, emotional memory og hva det nå enn het. Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er ikke interessert i å betale 400 kr for noe som ikke fungerer ut av boksen. Så hva gjør du i PC-spill kategorien? Du skulle vært her i MS-DOS dagene med config.sys, autoexec.bat, conventional memory, emotional memory og hva det nå enn het. ROTFL! Tror kanskje du tenkte på Expanded memory, men det var tider Lenke til kommentar
NisseN2k Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Er ikke interessert i å betale 400 kr for noe som ikke fungerer ut av boksen. Så hva gjør du i PC-spill kategorien? Du skulle vært her i MS-DOS dagene med config.sys, autoexec.bat, conventional memory, emotional memory og hva det nå enn het. Tro meg. Jeg har vært igjennom de tidene. Forskjellen den gang og nå er da betalte jeg ikke for spillene mine. Da var jeg naturligvis pent nødt å finne meg i alle slags problemer. Nå er jeg for gammel til å sløse bort verdifull gamingtid på tekniske problemer. Konsoll er heller ikke aktuelt da jeg er avhengig av tastatur og mus samt foretrekker den bedre grafikken en god PC gir. PS: Idag fungerer det å logge på EA sine servere. Fortsatt store problemer, men får logget inn i ny og ne. Endret 15. mars 2010 av teikela Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Er ikke interessert i å betale 400 kr for noe som ikke fungerer ut av boksen. Så hva gjør du i PC-spill kategorien? Du skulle vært her i MS-DOS dagene med config.sys, autoexec.bat, conventional memory, emotional memory og hva det nå enn het. Off topic, men de spillene fungerte jo ut av boksen. At PC-ene vi hadde ikke hadde nok conventional memory pga innstillinger som vi hadde satt i autoexec.bat og config.sys er jo like lite produsentenes skyld som de har nå om vi kjøper et spill som krever et bedre skjermkort enn vi har. At vi ikke fikk kjørt spillene som var så gamle at de krevde EMS minne i stedet for XMS med mindre vi gjorde en endring i config.sys er jo ikke noe verre enn at vi ikke får kjørt DOS-spill i dagens Windows. Den gangen klarte vi jo faktisk å fikse alt. Det gjør vi ikke nå lenger. Til trådstarter så skader det vel ikke å prøve. Varen leverer jo ikke det den lover, og da skal det vel gå under forbrukerkjøpsloven. Synes det er trist at så mange mener man må regne med det. Blir nesten som å kjøpe en CD, og du får bare høre på de fem første sangene de første ukene. Hvor mange hadde akseptert det? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Denne tråden minner meg litt om mange av trådene på IW forumet ^^ Lenke til kommentar
Ehtirno Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Blir nesten som å kjøpe en CD, og du får bare høre på de fem første sangene de første ukene. Hvor mange hadde akseptert det? Strengt talt blir det som at CD-en ikke spiller på akkurat DITT merke CD-spiller. For det er ingen tvil om at den spiller for fulle mugger på de fleste andre sitt anlegg Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg hadde store problemer en dag etter release , etterpå har alt vært meget bra. Litt lang serverbrowsertid og slikt men det er småtteri. De problemene dere har nå, skyldes dere selv dessverre. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg hadde nok sagt nei til deg. Butikken får ikke igjen varen selv om du gir de CD'en. Du har fremdeles tilgang på spillet via allerede registrert CD-key. Så om du skal oppheve kjøpet må du nok kontakte EA/Dice. De kan opphøre brukeren din. Jeg hadde ikke godtatt retur i min butikk, det er bare en følge av CD-key'ens natur (Unik bruker, ikke unik gamedisk) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Det høres vitterlig ut som at du har flere problemer en den jevne BC2 spilleren. Opplever du problemer med andre ting på nettet utenom? Og hvordan har du hatt det i dag etter at de etter alle rapporter har oppgradert server parken? Jeg får forsovidt også failed to connect to EA i ny og ne, men etter ett par forsøk til, så har det alltid gått fint. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Dette er noe alle PC-gamere stort sett må leve med. BFBC2 har ikke vært noe spesielt værre for min del enn andre PC spill med problemer. Jeg vil driste meg å si at 85% av feil man opplever i spill har noe med hardwaren i maskinen din å gjøre. Vil du ha noe som fungerer perfekt hver eneste gang så skaff deg en konsoll. Lenke til kommentar
NisseN2k Skrevet 16. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2010 Dette er noe alle PC-gamere stort sett må leve med. BFBC2 har ikke vært noe spesielt værre for min del enn andre PC spill med problemer. Jeg vil driste meg å si at 85% av feil man opplever i spill har noe med hardwaren i maskinen din å gjøre. Vil du ha noe som fungerer perfekt hver eneste gang så skaff deg en konsoll. Din påstand er jeg helt uenig i. Maskinvarefeil er absolutt den mest sjeldne feilen hva angår spill. Dette er meget enkelt å kryssteste mot annen software. Det er oppe og vedtatt (bl.a annet på Dice sine forum) at problemene jeg opplever er EA/Dice sine. Konsoll er (som tidligere nevnt) helt uaktuelt da jeg er avhengig av tastatur samt foretrekker den bedre grafikken en PC kan tilby. PS: Etter patchen som kom idag har jeg kunnet logge på EA og spille feilfritt i to sammenhengende timer. Problemene ser endelig ut til å avta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå