xxTJxx Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg har både PS3 og Xbox 360, men det har seg sånn at når jeg har vært på Xbox Live, så vil ikke PS3'en logge seg på PSN uten at jeg rote og styre med nettverksinstillingene til det fungerer igjen og det er det samme hvis jeg har vært pålogga PSN, da vil ikke xboxen logge seg på XBL uten og styre og rote i nettverksinstillingene...det er mye mulig det er det søpple systemet vi har her hjemme som stefaren min har satt opp.(Tror han kan mye om PC) Noen forslag til og fikse dette? Eventuelt noen som har det samme problemet? Takk på forhånd. -TJ Lenke til kommentar
Puro Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Ikke at jeg vet, men bruker PSN og XBL samme ports for å koble seg på? Om det gjør det, kan det crashe. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Jeg endte opp med å deaktivere UPNP innstillinger i routeren. Årsaken var at var gang PS3 gikk på nett så datt alt annet ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå