stefan_h Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Hei. Akkurat begynt og spille FF13 og selvfølgelig klart og sette meg fast, kanskje dumt og lett og komme seg videre men det jeg lurer på er om noen har startet med spillet og kommet til første eidolon og klart og ta shiva med Snow? Lenke til kommentar
stefan_h Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2010 fant det ut youtube er genialt Lenke til kommentar
Khare_InnleggNO Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 fant det ut youtube er genialt Hvis du synes den var vanskelig vent til du kommer til ligthening sin, trur jeg satt fast i en time der og banna som faen. Sykt tilfredstillende og klare det til slutt da. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Begynte idag og jeg eeelsker det... Lenke til kommentar
Narishma Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 fant det ut youtube er genialt Hvis du synes den var vanskelig vent til du kommer til ligthening sin, trur jeg satt fast i en time der og banna som faen. Sykt tilfredstillende og klare det til slutt da. Greide vel lightning sin på første forsøk, Snow sin på andre, men sleit mer med... Sazh(afroman hvis jeg husket navnet feil!) sin, men ble tredje forsøk der da hadde bittelitt hjelp fra noe jeg leste på dette forumet for Sazh sin tho. Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Øhm, jeg står fast nede på isen. Kommer en fiende med en tutorial i starten av kampen. Han 1 shotter hele laget mitt og viser meg fingen Noen tips? Har makset HP`en på alle mulige måter, tutorial ber meg gjøre ham staggering men jeg dør når han endelig får diagnosen. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Sjekk her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=532 FF tråden Endret 15. mars 2010 av Puro Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Sjekk her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=532 FF tråden Ikke mye som skjer i den :-) Fikset iskisen etter ett par forsøk, spilte vanvittig stor rolle å gå i defansivstance når han kom med sitt sterkeste angrep. Merkelig at dette ikke stod i tutorialen som dekket stancebyttet før kampen. Heller ikke på eideloth kampenes tutorials står det noe om at Gestalth nivået ikke trenger å være på topp for å vinne... Sånnsett er det ett tungvindt og dårlig system. Tok nettopp Lightnings eidoloth på første forsøk, med 10 poeng igjen på doom timeren Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Sjekk her: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=532 FF tråden Ikke mye som skjer i den :-) Fikset iskisen etter ett par forsøk, spilte vanvittig stor rolle å gå i defansivstance når han kom med sitt sterkeste angrep. Merkelig at dette ikke stod i tutorialen som dekket stancebyttet før kampen. Heller ikke på eideloth kampenes tutorials står det noe om at Gestalth nivået ikke trenger å være på topp for å vinne... Sånnsett er det ett tungvindt og dårlig system. Tok nettopp Lightnings eidoloth på første forsøk, med 10 poeng igjen på doom timeren Derfor skal vi bruke en mindre tråd som det skjer enda mindre i? Lenke til kommentar
MrDolce Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ja, blir uoversiktelig å ha en samlet tråd for 13 spilltitler :rolleyes: Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det er også en tråd spesifikt for bare XIII her: Let litt. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Ja, blir uoversiktelig å ha en samlet tråd for 13 spilltitler :rolleyes: De siste 15-20 sidene av den tråden har gått nærmest utelukkende til diskusjon av FF13, og med den farten poster på dette forumet dannes generelt, så burde ingen ha problemer med å henge med der, men for all del, suit yourself. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå