Whispman Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Så det var en tråd for folk som ville "squade" sammen på Xbox 360, så jeg tenkte jeg skulle lage en tråd for de som spiller på PS3. Bare skriv ditt PSN navn i en post, så kan vi spille sammen :rolleyes: PSN: Whispman Endret 17. mars 2010 av Whispman Lenke til kommentar
Zorum Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 PSN: Jajcub Ser fram til å spille sammen med noen her, håper vi får igang denne posten Lenke til kommentar
Whispman Skrevet 17. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2010 Vi må prøve og få i gang denne tråden, så at du hadde lagt meg til Death, sorry at jeg ikke kunne ha spilt så mye i det siste, men har vært opptatt. Legger til deg og Decreeofj så snart jeg får tid Ser fram til og spille med dere her på forumet :rolleyes: Lenke til kommentar
ModernJeans Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Add gjerne meg B) PSN: ReimsMaximus Lenke til kommentar
tykkmann Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Hei. Legg til J_McNulty_ (det er meg), og en kompis; marlo_S. Vi begge har mic Endret 19. mars 2010 av att Lenke til kommentar
lampard8_InnleggNO Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Finnes en større tråd med samme tema for PS3 et annet sted her på forumet: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=12352 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå