mcgroven Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Klarer det tredje spillet i serien endelig å engasjere oss? Les hele saken Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette kan bli spennende hvis melee combat blir dypt og med mange variasjoner. Håper de i tillegg greier å formidle en spennende historie som engasjerer og at de har mange personlige preg så det ikke ligner for mye på GTA etc. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Kan bli bra dette. Ser fram til mer info. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det første True Crime var en av mine guilty pleasures til den gamle Xboxen, selv om det hadde en del åpenbare svakheter. Jeg er forsiktig optimistisk til denne rebooten. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Veldig spennende. Får dem til ordentlig kampsport kombinert med gode online modes så blir dette meget meget bra. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette hørtes jo kult ut, jeg ønsket meg egentlig at neste GTA skulle være i Hong Kong, men dette kan jo også bli bra. :-) Lenke til kommentar
Millha Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg koste meg når jeg spillet det første spillet. Men skulle jeg sitte med det idag, så hadde jeg nok gått fort lei. Men det nye virker spennende. Om jeg får en ny GTA lignende sandkasse til, så er jeg ganske frelst. Viktige for meg er hvor gøy er byen og kjøringen. For der er GTA serien super, mens True Crime 1 var møkk... (rutenett på flat mark) Kansje det blir bra... Kan håper. Prøves skal det. Så spiller jeg Just Cause menst jeg venter. ^^ Lenke til kommentar
sandbox_InnleggNO Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 kan bli bra, men dette blir ett år med i alle fall 2 store sandbox spill, red dead og just cause 2. mener det vil bli vanskelig og jobbe opp på deres nivå. bare demoen av just cause får meg til og sikkle.... personlig kan jeg nå ikke vente på GOW III, men jeg frykter det vil bli ett spill som bare skal fylle inn hullet i ventetiden frem mot Just cause, som igjen vil gjøre ventetiden mot red dead vert å vente på. men for å holde meg til saken så ser det ut til at det er noe bra på gang her. jeg har ikke noe i mot å ha muligheten til å knekke kropsdeler og knuse hoder inn i forskjelligt i sakte film... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå