LarZen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er jeg den eneste her som synes orginalene her er 10 ganger bedre med deres herlig pixlererte grafikk og eldre musikk? Hm...ja tror nok det. Lenke til kommentar
Petterbazza Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Genialt:) er det sånn at Monkey Island #1 også har fått "ny drakt"...? har bare spilt Monkey Island #3. Elsket det, og vil veldig gjerne prøve 1'ern! Men jeg klarer ikke finne det på noen som helst nettbutikk. kan noen gi meg link plz? takk=) Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Yes! Hadde kommet et relativt godt stykke på iPhonen med denne, men siden den kommer til PS3 tror jeg at jeg skal slutte å knote over telefonen for å kose meg med dette Kjører enern først, og så er det bare å glede seg til toern (hmm?). Er jeg den eneste her som synes orginalene her er 10 ganger bedre med deres herlig pixlererte grafikk og eldre musikk? Bedre? Nostalgi for deg hvertfall Jeg som ikke har spilt disse før (men koser meg med de i ny grafikk) syntes virkelig de er litt mer allright i HD gitt ^^ Endret 11. mars 2010 av Decreeofj Lenke til kommentar
Terrasque_InnleggNO Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Muahahaha! Throughout the Caribbean, my great deeds are celebrated. Every enemy I have met, I’ve annihilated! En garde, touche! You can’t match my witty repartee! Oh yes, klar som et egg! Likte remake'n av eneren, og ser virkelig frem til nr 2, som er min favoritt i serien Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) En del av stemmebruken i Remake av MI1 var litt platt ja men synes flere karakterer haddet genial stemme som gjordet scenene morsommere. Kan komme med to eksempler. 1. Insult swordfighting ble morsommere. 2. mr "fancy pants" ble morsommere (han som bruker envher unnskylding for å dra til swordmaster. Alt i alt synes jeg stemmene gjordet spillet enda et hakk bedre. Endret 12. mars 2010 av SimalarioN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå