VEH_InnleggNO Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Eventyrspillet LeChuck's Revenge får stemmeskuespill og ny grafikk. Les hele saken Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 KJEMPE deilige nyheter!!! Og endelig til PS3! Og det her er jo også gode nyheter "But poor old PS3 still hasn't received The Secret of Monkey Island: Special Edition, although the publisher said this will arrive in "a few weeks". Kilde: Eurogamer.net Lenke til kommentar
damnation_InnleggNO Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Med tanke på hvor dårlig oppdateringen av første Monkey Island ble har jeg ingen forhåpninger. Hadde de enda tatt storyen og laget et nytt spill utav det, det å legge på nytegnede sprites og lese av dialogen ordrett funker bare ikke. Lenke til kommentar
lade73 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 YES!!!!! dette har jeg venta på siden jeg hørte at PS3 var under utvikling!! Spilte gjennom eneren i sommer (igjen) Stor fan av serien (mitt hjemmenettverk heter Tri-Island Area og alle maskiner i nettverket mitt ender på ...Island), og dette MÅ jo bli bra. Guybrush, Herman, Stan, LeChuck, Murray i HD...for et stjernegalleri!! Vi trenger ikke noe nytt, annet en tilpassning til PS3. historien på 2´ern er MER en god nok! Bonus:Trophies og Guybrush, ER jo om hånd i hanske. Jeg forventer kreative trophies på remaken... GARANTERT kjøp. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Aaah, det kommer på Telltale, og ikke forferdelige Steam! Da blir det i alle fall kjøp av et av de desidert beste spillene noensinne! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette er herlige nyheter for meg som lenge har ønsket å prøvd monkey island spillene, og nå får jeg en storslagen mulighet! Fantastisk! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 ÅÅÅÅÅÅ Det der er så garantert kjøp som det kan få blitt!!! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Glede meg! Og selv om det bare er overlay av nye sprites på et gammelt spill så tror jeg det blir bedre enn å lage et helt nytt spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Leste dette igår. Endelig får jeg testet MI2 også. Hadde aldri prøvd MI heller før de pusset det opp, og det var veldig artig. Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Ser ut som om Guybrush er mer tro mot originalene denne gangen. Det er svært gledelig. Jeg likte virkelig ikke hvordan han så ut i MI1 SE. Lenke til kommentar
Myagos_InnleggNO Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Garantert kjøp til PS3, denne serien anbefaler jeg på det sterkeste. Lenke til kommentar
ShakyLuigi Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Litt skeptisk til dette. Har aldri greid å se for meg stemmen de bruker til "cartoon Guybrush" til Guybrush i to'ern. Den blir litt for barnslig i forhold til utseende han har i det spillet. Men men, så fremt de gir muligheten til å skru av tale, så kan dette bli ganske bra. Edit: Sjekket bildene på hjemmesiden til MI2. Guybrush var borte. Det var en figur som kan til nød ligne på Guybrush der, men Guybrush selv var borte. Endret 11. mars 2010 av ShakyLuigi Lenke til kommentar
Zappy1 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 -How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? -A woodchuck would chuck no amount of wood since a woodchuck can’t chuck wood. -But if a woodchuck could chuck and would chuck some amount of wood, what amount of wood would a woodchuck chuck? -Even if a woodchuck could chuck wood and even if a woodchuck would chuck wood, should a woodchuck chuck wood? -A woodchuck should chuck wood if a woodchuck could chuck wood, as long as a woodchuck would chuck wood. -Oh shut up. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fantastisk! Ingen spill har gitt meg samme godfølelsen som MI-spillene. Dette er garanterte kjøp for min del Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Spilte faktisk ikke eneren før remaken, men det falt i smak. Ser fram til dette Endret 11. mars 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Håper de har litt ordentlig stemmeskuespill denne gangen, den første remkaen var dårlig på den fronten. AtW Lenke til kommentar
Prnkstr_InnleggNO Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Er jeg den eneste her som synes orginalene her er 10 ganger bedre med deres herlig pixlererte grafikk og eldre musikk? Lenke til kommentar
alleibruk Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) Jeg er en gammel gamer.. Har orginal mi2 til amiga liggende en plass. Med snurre hjul som kopi beskyttelse og greier. Elsker disse spillene. (spilte meg først igjennom på a500. Så hadde jeg en ekstra floppy stasjon så måtte jeg spille igjen siden det gikk så mye bedre å bytte på de 12!! DD diskettene.Så kjøpte jeg meg A-1200 med 60mb hdd. Da måtte det jo spilles enda en gang) Men selv om jeg er nostalgisk, så kan jeg ærlig si att jeg liker de nye utgavene mye bedre enn de gamle. Elsker voice også. Jeg synes guybrush ser kjempebra i remake a første (mye bedre enn jeg fryktet , voice synes jeg og er kjempe bra. (nå synes jeg enda att voice fra f.ex indy atlantis fra 90 tallet er kjempe greier, så jeg er vel ikke så nøye på den) Endret 11. mars 2010 av petrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå