Odesseiron Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Lasse får en krabbeklo i munnviken, og Kratos i bakhold. Les hele saken Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 et godt leserbrev som vanlig, glad for å høre at dere hadde avtale med funcom og håper vi får en artikkel om den avtalen i løpet av dagen. og eg må si at det er en ting som irriterer meg med disse reisebrevene, blir veldig sulten av å lese dem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 men.. men... Hva hadde dere til middag, da?? Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 glad for å høre at dere hadde avtale med funcom og håper vi får en artikkel om den avtalen i løpet av dagen. Det blir artikkel om Rise of the Godslayer 15. mars, og en knallsak om The Secret World 18. mars (sperrefrister). Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Aah savner Denny's .. Pleier alltid å stoppe innom en Denny's når vi road-triper i USA. De har en helt sinnsykt god sjokolade-milkshake... B) Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Skal Microsoft og ha ein press-event på GDC i år? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 men.. men... Hva hadde dere til middag, da?? Det var også mitt store spørsmål. Hva ble det til middag??? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fine ting. Selv om jeg også tar meg i å lure på hva i alle dager dere spiste til middag, så er jeg også litt gira på å vite når Frihetsgudinnens positur skal byttes ut med den Kratos bruker på plakaten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Lurer på om dere ikke driver med fanteri for å lure brukere til å spise krabbeklo. Det er som kjent slik at alt som kommer fra havet smaker som havet. Dvassent, salt og ekkelt. Spesielt skalldyr. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 glad for å høre at dere hadde avtale med funcom og håper vi får en artikkel om den avtalen i løpet av dagen. Det blir artikkel om Rise of the Godslayer 15. mars, og en knallsak om The Secret World 18. mars (sperrefrister). nydeligt, 2 artikkler eg gleder meg veldig mye til det. blir en god uke neste uke då. funcom artikkler og god of war 3 Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 (endret) men.. men... Hva hadde dere til middag, da?? Det var også mitt store spørsmål. Hva ble det til middag??? Where's my dinner?! :o Og har du ikke spist krabbe før og du er trønder? Hvor er selvrespekten din lasse? edit: @Lakus, gjør deg selv en bjørnetjeneste og kjøp deg EN krabbeklo, og nyt den Endret 11. mars 2010 av Cerandin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Fantastisk bilde! Burde bli hans nye avatar. Lenke til kommentar
Andulf_InnleggNO Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 glad for å høre at dere hadde avtale med funcom og håper vi får en artikkel om den avtalen i løpet av dagen. Det blir artikkel om Rise of the Godslayer 15. mars, og en knallsak om The Secret World 18. mars (sperrefrister). Du skrev at det kom artikkel 15 mars, det har ikke kommet noen artikkel ennå? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Det var nok en feil fra min side. Rise of The Godslayer-saken har embargo 18. mars, The Secret World den 23. Det skal være de riktige datoene Lenke til kommentar
Andulf_InnleggNO Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Det var nok en feil fra min side. Rise of The Godslayer-saken har embargo 18. mars, The Secret World den 23. Det skal være de riktige datoene ok =) Gleder meg til Rotg! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå