Odesseiron Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Messens første dag fikk en kickstart med spennende avtaler og heftige mengder mat. Les hele saken Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du nevner en sandbox-tittel, og apropos sandbox, blir det noe Mafia 2-stoff fra GDC? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Selv om vi ikke kan avsløre så mye, så vil jeg anbefale deg å sette penger på akkurat det. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Vi visste selvsagt råd, og stappet trynene våre ubehagelig fulle av pannekaker, pølser, bacon, «hash browns» og eggerøre, og før vi visste ordet av det hadde vi blitt både mette og medgjørlige. Da var det på tide å få noe relevant gjort. Spiser dere hasj-brownies før jobb? Det får da være måte på! Endret 10. mars 2010 av Mordi Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Likte spesielt godt avsnittet hvor dere ler av uteliggere like før dere gomler i dere mengder med mat rett foran dem. NORWEGIANS ABROAD! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Rettelse: EVERYONE EVERYWHERE Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Blir også spennende å se om gamer.no klarer å finne noe snacks om Rock Band 3. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Selv er jeg mest spent på om Groven og co finner noe det står Valve på! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 To ènfotere fra Subway? Er du gal, mann? Jeg klarer en, men når jeg starter på den andre skjønner jeg alltid at jeg er mett og at om jeg spiser den neste også så vil det gå galt før eller senere. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ahh, jeg har sansen for skrivingen deres Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Morsomt lesestoff som alltid. Vil gjerne se et bilde av øket Groven. Pretty, please? Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Likte spesielt godt avsnittet hvor dere ler av uteliggere like før dere gomler i dere mengder med mat rett foran dem. NORWEGIANS ABROAD! Vi satt nok i andre etasje på andre siden av gaten, og vi har ikke ledd av uteliggere. Man leser det man vil lese, tilsynelatende. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 @Lasse, nåja, det skal da ikke så mye til før det blir formulert slik Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 morsom lesing som alltid. må si at den bagetten din ser forferdelig ekkel ut på bilde i wikipedia forsett å hamstre informasjon om forskjellige spill da, og funcom skal begynne å presentere TSW i morgen så prøv å få med dere den Lenke til kommentar
Ninjajedi Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Setter veldig pris på reisebrevene, underholdende lesing. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Veldig underholdende lesing. Liker at dere har gode beskrivelser av dagen som en helhet, og ikke bare det som skjer på messeområdet. Dere skulle prøvd å gå rolig bak noen som ble intervjuet at Gametrailers, though. Hadde vært morsomt med en Gamer.no kameo Forøvrig så jeg beskrivelsen av nevnte sandwich på Wikipedia med den herlige teksten under bildet Cheesesteak with Cheez Whiz ^_^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Som vanlig, morsomt og underholdende lesing. Viktigere er det å få med at jeg karnøflet gørra ut av lillegutt Mikael Harstad Groven og svenskene som hev seg med, og forsvarte Trøndelags ære og posisjon som arnested for e-sport på internasjonalt toppnivå. Bra jobba! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Forøvrig så jeg beskrivelsen av nevnte sandwich på Wikipedia med den herlige teksten under bildet Cheesesteak with Cheez Whiz ^_^ You want some cheese on that cheese? Som vanlig herlig lesing! Må innrømme at av alt det fantastiske dere skriver på Gamer så er det kun reisebrevene jeg leser igjennom garantert og 100%. Alt det andre går på dagshumøret der og da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå