mobilen.no Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Vi har mottatt Sony Ericsson Elm til test. Her kan du se hva vi fant i esken. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Liker ikke måten denne fyren bare kaster tinga i bordet på, nonchalant. Greit at dette ikke var det flotteste utstyret han har vært borti, men det gir bare ett dårlig inntrykk. Min mening. Lenke til kommentar
mobilen.no Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Hei! Her kaster vi ikke tinga i bordet Men mikrofonen ligger på bordplaten og fanger opp lyden så det høres temmelig brutalt ut. Skal finne en bedre mikrofonplassering neste gang! Espen Swang Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Hvor blir det av testen? Vurderer denne telefonen sterkt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 20. mars 2010 Del Skrevet 20. mars 2010 Venter også i spenning på testresultat. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Det er jo videobevis for at dere kaster ting på bordet. Bortforklaring med mikrofon blir bare teit. Hele greia gir inntrykk av at "journalisten" sitter med holdningen; usj, æsj at jeg måtte få denne kjipe mobilen til testing, hvorfor ikke heller et touchvidunder.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Bortforklaring med mikrofon blir bare teit. Så du tror faktisk at det å flytte lett rundt på en liten pappeske faktisk lager så mye lyd? Fantastisk bra hørsel du har isåfall. Og hva er det store problemet med måten han (ifølge enkelte) "slenger" ting rundt seg på? Det er ikke en imponerende telefon, tilbehøret er gammeldags og generelt var verken telefonen skjør eller behandlingen hard. Mobiltelefoner er laget for å tåle og bli brukt og da tåler det også å bli sluppet fra 1cm høyde. Om dette gir folk et dårlig inntrykk av siden/testperson lurer jeg litt på hvordan dere behandler deres egne eiendeler. Med silkehansker og pute? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg