Gå til innhold

Omtale av Tropico 2

Anbefalte innlegg

Tropico kom for ett par år siden som et friskt pust inn i managementsjangeren. Med mye humor skildret det hverdagen til en diktator på ei øy et sted i det Karibiske hav, og spillet ble en ganske stor suksess. Oppfølgeren skrur tiden tilbake noen hundreår og tar for seg det klassiske karibiske sjørøvermiljøet.

Les hele omtalen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KREVER det 1.8 GB HD-plass? :o

Et ganske stort minus på noe som ellers hørtes ganske artig ut, bra omtale også...:)

Takk. Ja, spillet krever 1.8 GB. Min installasjon tar 1.78 GB medregnet mine lagrede spill. Synes også det var litt merkelig, for å være helt ærlig. Det står videre (på eska) at spillet krever at du har 1 GB ledig plass når det starter, men jeg vet ikke hvor nødvendig det er - jeg er nokså sikker på at jeg ikke hadde så mye ledig.

Lenke til kommentar

Blir desverre litt fort kjedelig dette spillet. Det som irriterte meg mest er at man har så liten kontroll over båtene når de er ute på havet for å raide. Etter å ha slitt i flere timer med å få bygget en stor båt, utstyrt med alt av våpen og mannskap så riskerer du at den er på sjøen i 20 sekunder før du får melding om at den er skutt i fillbiter. Men frykt ikke... kapteinen overlever alltid og kommer luskende tilbake uten skip, mannskap eller bytte og forlanger likegodt å få ny båt! :o

Lenke til kommentar

Hvordan klarer man egentlig å fjerne en løkke-vei i dette spillet? Altså, jeg prøvde det hos en kamerat og hvis du var så dum å lage en vei som gikk i ring gikk det ikke å fjerne den igjen da du kun kan fjerne veien fra endene. Noe rart spør du meg.

Ellers et greit spill, rimelig artig de første par timene, men er dessverre ikke så mye å komme tilbake til da alt blir likt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...