Svinepelz' Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Skulle få det nye Gorillaz albumet over på iTunes i går også merket jeg mens det rippa over at det ble laget mange "album" for vær medvirkende artist som var med i de diverse sangene. Dette plager meg litt, noen måte jeg kan gjøre at sangene er sammen i ett og samme album? _____ En ting til, Last.FM scrobbleren min registrerer bare iTunes og ikke mediaplayer 'plays' hvordan får jeg mediaplayeren (windows sin) til å tracket igjen? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Har du rangert sangene etter artist eller album, eller noe annet? Hvis du rangerer de etter album ligger de samlet regner jeg med, hvis albumnavnet er det samme, men har forskjellig artistnavn. Endret 10. mars 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Da blir det sånn. Om jeg gjorde riktig, er ikke sikker. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du har de sånn ja. Øverst der ved siden av søkefunksjonen er det tre knapper. Du har på den midterste der. Jeg har de som liste og da har jeg muligheten til å rangere de etter album og da vil sangene komme sammen uavhengig om de har ulike artistnavn. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Ah, ja det funket. Takk ^-^ En ting, (ikke noke spessielt vikting da) går det ann å stille det etter spor nummer også? Fant det ut. Takker så meget! Endret 10. mars 2010 av SvinepelS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå