VEH_InnleggNO Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Du kan nå teste Ubisofts ferskeste forsøk på å erobre strategisjangeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hmm.. Kanskje dette er et OK spill. Laster det ned, er jo gratis uansett Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg spillte closed beta, bra men vanskelig azzza. Kampene er stilige men jeg tror det blir mange timer med taktisk eksperimentering før du kan sløye armeer Lenke til kommentar
Mahakmar Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 minner meg sterkt om world in conflict og company of heroes, kjekt og sløse noe timer med, men kommer ikke til og vurdere spillet mer enn åpne testinga pga ubisoft sin løsning med og være tilknytta deres server for og holde spillet kjørende Lenke til kommentar
ZaiRoX_InnleggNO Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Spillet var helt ok (dog temmelig ubalansert) under closed beta. Ser at de har fikset på mye av dette nå. Absolutt et spill som RTS fans bør teste ut. Lenke til kommentar
Frode789 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Testet det nå. Når ikke akkurat opp til CoH i underholdningsverdi og utførelse, men OK RTS, det er det absolutt. Ser de har tatt "WiC" måten, som er bra mtp hvor mange units det er med i spillet. Balansen har jeg enda ikke nådd å få en mening om, men skal jo mye til for at dette er helt balansert enda.. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Lastet det ned fra steam. Synes det var nokså moro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå