VEH_InnleggNO Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nykommeren Seven45 Studios utfordrer gigantene med Power Gig. Les hele saken Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 For oss som kan spille gitar til noen grad, virker dette som en ren oppgradering fra tidligere musikkspill. Blir litt morsomt å se om jeg faktisk lærer noe nytt da. Eneste jeg kan bekymre meg for litt er kostnaden. Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Mener og ha lest om et lignende spill før, vet ikke hva som skjedde med det men virka hvertfall lovende ut fra det ble vist fram. Forskjellen var vel at der kunne man bruke en hvilken som helst gitar. Hva det het har jeg helt glemt Uansett kult at noen andre prøver seg og håper det blir bra både som underholding og til opplæring. Lenke til kommentar
Mahakmar Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 kan bli moro det der, en annen måte og lære grep-få intresse av gitar spilling, har elektrisk gitar stående i et hjørne men har aldri fått satt seg ned og lært noe Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Tror nok hellet jeg holder meg til the real deal xP Tviler på at det kan slå ordentlig gitar-spill uansett... (for ikke å snakke om at prisen, som nevnt, kan bli relativt skrekkelig. Hvis ikke er nok kvaliteten på gitaren heller tvilsom..) Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Om det er et interaktivt "grepskart" er dette noe jeg vil prøve ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå