Joachim_F Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det neste spillet fra Morrowind-designeren har fått utgiver. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg er litt redd for at dette kommer til å tryne spektakulært. Ting har det med å gjøre det når det er masse navn som kastes rundt. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ofte det ja. Alle vil ha sin vilje, fordi de er store navn, og det ender ofte opp med et slags halvtåpelig kompromis mellom det å være tro mot historien, og fri fortellerstil. Og så lider slossystemet. Men man skal ikke skue hunden på hårene. Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Tja, jeg er litt uenig med de over meg her. Dette er noe jeg har troen på faktisk. De har mistet sin tidligere utgiver, og klart å skappe seg en ny en. Det forteller meg at en har hatt kniven på strupen, og har hatt noe å bevise. Derfor kan nok dette bli en liten overaskelse. Om det er store navn med i bildet, som han baceball legenden, så tviler jeg nok sterkt på at han er den som sitter med beslutningene utover det å skape blust, og delta med investeringer. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jepp, sluttet å høre på navnekastingen da Hellgate floppet. Sjefsdesigner for morrowind betyr lite uten resten av teamet. Og McFarlane er kanskje en legende i tegneserie industrien men han har ingen kredibilitet i spillverdenen... enda. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg håper på at verdenen i det minste blir strålende! Dersom den lever opp til bøkene Salvatore har skrevet, så gleder i det minste jeg meg! Får bare håpe at det tekniske fungerer det også. Så, med fine navn, så håper jeg på det beste! Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Ken er jo kjent for å ha skapt kvalm da han var i Bethesda og svært mange var uenig i det han gjorde. Gammal er han også! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Frem til jeg vet nøyaktig hvilken innvirkning han hadde på Morrowind, så er liksom ikke namedropping så veldig overbevisende. Det at han stakk av/ble sparket ut etterpå gir ham heller ikke noen form for insta-cred. Lenke til kommentar
Predicted Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Driter langt i Ken Rolston, R. A. Salvatore solgte spillet for meg. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 intressangt, liker stilen til the elder scroll serien så kansje dette blir noe veldig bra. godt å høre at studioet ikke ble lagt ned. håper de gir ut noen bilder snart så får vi se om dette er noe som er verdt å skaffe seg Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Frem til jeg vet nøyaktig hvilken innvirkning han hadde på Morrowind, så er liksom ikke namedropping så veldig overbevisende. Det at han stakk av/ble sparket ut etterpå gir ham heller ikke noen form for insta-cred. Enn om han stakk av fordi han ikke likte veien Oblivion tok i forhold til Morrowind? Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det beste jeg kan si om R.A Salvatore er at han er OK. Mannen skriver tross alt fantasybøker med ritalinbefengte samfunnsutskudd som målgruppe, og merkelig nok er dette også en fellesnevner for nesten samtlige av hans hovedkarakterer. Men Todd Mcfarlane? Mannen er jo helt talentløs. Spawn o.l hører til på 90-tallet, og burde, som fargesprakende joggebukser holdt seg i tiåret det tilhørte. At noen skal bruke han nå er for meg helt hårreisende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Enn om han stakk av fordi han ikke likte veien Oblivion tok i forhold til Morrowind? Hvis wikipedia snakker sant, og han faktisk var lead designer for Oblivion i tillegg til Morrowind, så høres det litt usannsynlig ut. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg bare kaster ting ut her, har ikke sett hva han har gjort Lenke til kommentar
Homer for President Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Det beste jeg kan si om R.A Salvatore er at han er OK. Mannen skriver tross alt fantasybøker med ritalinbefengte samfunnsutskudd som målgruppe, og merkelig nok er dette også en fellesnevner for nesten samtlige av hans hovedkarakterer. Men Todd Mcfarlane? Mannen er jo helt talentløs. Spawn o.l hører til på 90-tallet, og burde, som fargesprakende joggebukser holdt seg i tiåret det tilhørte. At noen skal bruke han nå er for meg helt hårreisende. At du personlig ikke liker bøkene til Salvatore får være opp til deg, hver til sin smak. Men at hans målgruppe er "ritalinbefengte samfunnsutskudd" blir bare et tåpelig utsagn og helt bak mål da Salvatore er nevnt i sammenheng med en fantasy-setting han har laget og ingen ting om hans valg av karakter i bøkene han skriver. on topic, så får vi vell holde ett øye med spilet. Satser på at det legges frem litt mer info om spillet senere og ikke bare navnene til de som har bidratt til spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå