Odesseiron Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Kombiner magi og smelt tryner. Les hele saken Lenke til kommentar
rodrigues_ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Brukte maange timer på Nox, så kanskje jeg bør sjekke dette ut når det blir lansert. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Må nesten prøve dette spillet, siden jeg er interessert i hvordan dette blir: "Det har seg nemlig slik at alle disse trylleformlene kan kombineres, og det skaper reaksjoner. Man kan ha opptil fire ulike typer magi aktiv samtidig, og du velger selv hvilke. Vil du kaste en gigantisk ildkule så kan du aktivere ildmagien fire ganger. Hvis du vil lage damp så er det mulig ved å aktivere ild- og vannmagi samtidig. I tillegg er det to ulike måter å kaste magi på" Jeg har alltid lurt på hvorfor dette ikke er blitt gjort tidligere i spill, man kan jo kombinere så mye feks Vind element kan jo forsterke alle de andre typene, vann, flamme, strøm, jord osv Man kan lage en flammekule pakket med is rundt for så å sprenge den edit: så debut trailer/gameplay hos GT. Dette blir ett must buy, ser skikkelig morro ut Endret 10. mars 2010 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Så litt Noxete ut, og Nox er nokså høyt oppe på listen over favorittspillene mine, så dette må testes. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Dette ser jo ut som et veldig gøy co-op spill. Lurer på hvordan kontrollene fungerer på xbox, blir nok best på PC. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fatter ikke helt. Er dette en sånn ARPG "loot" spill ala Diablo? Lenke til kommentar
LMH Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Takk Sverige! Dette virkar konge! Klarte ikkje helt å like det visuelle når eg såg på bildene, men etter dei to filmane som ligg på GT er all skepsis fordufta! Berre synd dette spelet ikkje kjem ut til påske, hadde vore eit ypperleg LAN-spel då "More of a quest really" Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Fatter ikke helt. Er dette en sånn ARPG "loot" spill ala Diablo? Det er tilnærmet null looting i Magicka, men ellers er de forholdsvis like : > Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Typisk at det ikke kommer til PS3. Er så mange fine spill jeg kunne tenkt meg som dukker opp på Xbox og PC. :< Lenke til kommentar
Stigtrix_InnleggNO Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Legend of Zelda: Four Swords Adventures + Diablo? Ser ikke dumt ut det her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå