V. Haugen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Talkmore advarer Post- og teletilsynet om å innta en for kommersiell rolle. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Begynner jo bli en tendens at Telenor dytter Talkmore og Barth Nilsen foran seg når de ønsker å kritisere PT og telepriser. De ser ut til å tro at når de får et datterselskap til å mene de samme som de selv gjøre så blir det mer riktig... Tåpelig Lenke til kommentar
V. Haugen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Begynner jo bli en tendens at Telenor dytter Talkmore og Barth Nilsen foran seg når de ønsker å kritisere PT og telepriser. De ser ut til å tro at når de får et datterselskap til å mene de samme som de selv gjøre så blir det mer riktig... Tåpelig På meg virker han oppriktig opptatt av dette, så jeg tviler på at Telenor har en finger med i spillet akkurat i denne saken i alle fall. Men det er jo ikke alltid så lett å videreformidle "måten" en kilde fremfører sine argumenter på, så jeg kan godt forstå at du tolker utspillene til Barth Nilsen slik du har gjort basert på sitatene i artikkelen. Som sagt har jeg i alle fall et solid inntrykk av at Talkmores daglige leder står for sine egne uttalelser. Endret 10. mars 2010 av Vegard Haugen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette tror jeg blir bra. Har svært dårlig erfaring med OneCall hvis man har feil på faktura. Måtte purre på mailen min etter en uke, og når det skjedde igjen fikk jeg rett og slett ikke svar. Måtte ta meg bryet med å ringe fra Sveits for å fikse det (!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg