Joachim_F Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Artplant jobber med et nettleserbasert flerspillerspill. Les hele saken Lenke til kommentar
jihn_InnleggNO Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Uff, ikke besudle Battlestar med slikt som dette :< Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvis dere fra Art-plant leser dette. Spill Brettspillet til BSG for en real leksjon i episk game-design. Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Bare det ikke går på ræva, slik som det har skjedd med Stargate MMOen og dens utvikler. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Uff, ikke besudle Battlestar med slikt som dette :< Haha, ærlig talt. Hvem tror dette blir noe bra?. Spillet er under utvikling hos norske Artplant, som tidligere har jobbet med spill som «Kaptein Sabeltann» og «Riding Club Championship». Dette blir nok helt hodestups ræva. Lukter pengegriske idioter lang vei. All ære til Art-plant som får denne jobben men resume'n deres virker ikke akkurat kurrant for ett spill som dette og som har en slik enorm fanbase . Endret 10. mars 2010 av Keylar Lenke til kommentar
havchr Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Faen, jeg blir flau av å være norsk. Lykke til, dette er jævla kult for norsk spillindustri Dere som er så sabla negative, bruk heller energien på å vis støtte; Spillet blir bedre av at dere bruker fan-energien til å støtte Artplant i å lage det beste mulige spillet, framfor å skyte det ned før det har launcha fra docking-bayen. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 huff så masse negativitet, bare fordi de ikke har laget så alt for seriøse spill tidligere vil ikke det si at dette blir dårlig. håper de gjør det veldig bra så de kan bli mer kjente innen spill utvikling, lykke til artplant Lenke til kommentar
Orsvend Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Gleder meg til å se hva Barrum og Noguchi kan få til designmessig her! Top notch karer Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg fikk beta tilgang og har nå prøvd dette spillet en stund. Som jeg fryktet var dette ett helt tafatt forsøk på romsimulator i BSG universet. Hvis beta'en er representativt for hva dette spillet blir så er det intet håp. Merket jeg bare satt der med ett trist utrykk over hvor dårlig dette var. Bare for å tjene penger dette. Endret 27. november 2010 av Keylar Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Jeg prøvde ett av Kaptein Sabeltann spilla de lagde, var da ikke så dårlig faktisk xP Forøvrig er brettspillet ganske så gøy ja. Endret 27. november 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Nettleserspill pleier jo sjelden å være det helt store, sånn om vi skal være ærlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå