Krøllalfa99 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Hepp! Har fullført Dragon Age: Origins, og er gira på å spille litt FPS igjen. Jeg er ikke stort til MP-spiller men liker spill med solide historier, men kan godt kompenseres med moro gamleplay, helst noe som heller mot realisme. Spill jeg liker i sjangeren: Operation Flashpoint: Cold War Crisis Arma 2 Far Cry 2 Til nøds Call of Duty: MW, men det ble litt for mye arkade for min del, og litt for kort SP. Noen som har tips til både nyere og gamle spill som kan være aktuelle? Endret 9. mars 2010 av MathiasFG Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kan anbefale S.T.A.L.K.E.R, kanskje ikke det mest realistiske med tanke på at du møter på diverse muterte monstre, men det har en stemning og følelse som fåå andre kan slå. Masse morro gameplay og en grei historie Lenke til kommentar
zeox Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Må slenge meg på STALKER forslaget. Elsker det! Bedre atmosfære i et spill skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Jeg har spilt S.T.A.L.K.E.R fra før, men takk for respons:) Andre forslag? Endret 9. mars 2010 av MathiasFG Lenke til kommentar
Materie Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 STALKER: Clear Sky da, kanskje? Eller Half-Life 2? Penumbra? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vil sterkt anbefale Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena. Der får du to spill i ett. Veldig bra, spesielt Escape From Butcher Bay. Ellers er F.E.A.R 2 og Bioshock 2 gode spill som kan anbefales. Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Takk for svar:) skal ta en titt på de spillene som har blitt nevnt, så får jeg se hva det blir til:) Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Vil bare slenge meg på S.T.A.L.K.E.R bølgen her, det har en helt spesiell atmosfære og stemning. Jeg spiller nå for tiden det 3. spillet i serien "Call of Pripyat" og det er få, om noen andre spill som jeg har så problemer med å legge fra meg. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 No one lives forever 1 & 2 er de eneste FPS-spillene som kan måle seg med de beste spillene fra andre sjangere. B) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 BioShock bør spilles, og du bør spille det første før det andre. Crysis kan jo være aktuelt, likte du FarCry 2 vil nok Crysis ha en høyere stjerne i boka di. Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Boooorderlands! Liker ikke fps, men borderlands er helt konge. Det har litt rpg elementer, med at du stiger i lvl, og slenger ut litt talent points. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå