Gå til innhold

Ny bærbar - pris ingen hindring.

Anbefalte innlegg

Skal ha meg ny bærbar til musikkproduksjon.

Krav:

- Må takle 1280x1024

- Må kunne oppgraderes med minst 1024 mb ram

- Minimum 40 gb hd

- Må ha firewire port (_MÅ_ være Texas Instruments chip)

- Må ha tv ut

Ting som kan/må tas i betraktning:

- Vekt

- Støy

Som sagt, pris spiller overhodet ingen rolle. Her er det bare å anbefale drømme-bærbar'en din :) ..

Har sett litt på whitebox cl 5 - noen som har noen erfaringer med denne?

- jahala

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Whitebox'en har jo skrivebordsprosessor; det betyr mye viftestøy. Vekt er ikke oppgitt, men tror nok den ligger tett opp mot 3 kg. Dette er ikke en laptop for de som vektlegger støy & vekt. Finn en laptop basert på centrino teknologi.

Lenke til kommentar

Så whitebox bruker ikke mobile cpu'er ??? Det er jo uholdbart ift. varmeutvikling og viftestøy..

Mac er ikke no alternativ desverre :( .. Men hvis noen hadde lagd en pcbasert laptop med mac look, hadde jeg kjøpt den :)

Lenke til kommentar

Du bør vel ta en titt på IBM Thinkpad T40. Mangler vel firewire, men det er vel bare å kjøpe et pcmcia kort.

Finnes to tester av IBM på http://www.barbara.no Les dem.

Er iallefall veldig fornøyd med min T30. Det er virkelig kvalitet over sakene i forhold til det jeg har vært borti av maskiner fra Dell og Compaq. Men prisen er også høy.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått er dette den sterkeste mobile laptopen på markedet for tiden. Ellers har jeg hørt meget mye positivt om Acer TM803lci (evt mci som også har dvd+ brenner). Selges til noe over 20 på psdata f.eks. Dette gjelder jo da naturligvis kun hvis desktopersattere ikke er noe alternativ... For i så fall så jeg i går at dinside hadde testet en ny maskin jeg må si meg relativt imponert over, http://www.dinside.no/php/art.php?id=91080

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...