Khare_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hei! Har laget denne tråden fordi jeg trenger litt hjelp. Jeg hadde opprinnelig en pre order på God of War 3: Ultimate Edition på Spaceworld. Men i dag fikk jeg desverre beskjed om at de ikke får inn denne pakken. Jeg prøver nå å sjekke diverse nettbutikker for pakken men det virker som de fleste er utsolgt/har fjernet den fra siden. Er det noen som vet hvordan eller hvor jeg kan få tak i denne? Lenke til kommentar
garnok Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei! Har laget denne tråden fordi jeg trenger litt hjelp. Jeg hadde opprinnelig en pre order på God of War 3: Ultimate Edition på Spaceworld. Men i dag fikk jeg desverre beskjed om at de ikke får inn denne pakken. Jeg prøver nå å sjekke diverse nettbutikker for pakken men det virker som de fleste er utsolgt/har fjernet den fra siden. Er det noen som vet hvordan eller hvor jeg kan få tak i denne? Ikke hos CDon.com hvertfall. Jeg hadde bestilt den i Januar, og forventet å ha den rundt release. 2 dager før release stod det "Pakkes" som status på ordren. Da hadde jeg for håpninger. Neste dag stod det samme status...og også på releasedagen. I følge nettsiden til cdon så betyr "pakkes" at det er på lager og at ordren sendes i løpet av 1 arbeidsdag. Sendte da en mail på releasedagen, og spurte om de faktisk hadde den på lager. Fikk da et svar som så ut som en mal, hvor det stod at varen pakkes og sendes iløpet av kort tid. Svarte da på den med å spørre betyr det at varen vil bli sendt senest i morgen? Da fikk jeg svar at det hadde vært en feil med ordren, og at de måtte legge den inn på nytt. Varen skulle da sendes i løpet av dagen. (det vil si i går, torsdag). Som plaster på såret skulle jeg få et gavekort på 29(!) kr, som var gyldig i 30 (!) dager. Latterlig rett og slett. Nå skriver vi fredag på kalenderen, og den er fremdeles ikke sendt. Så jeg kansellerte ordren, og uttrykte min missnøye med dem. Kommer ALDRI til å handle der igjen, og anbefaler ingen andre jeg kjenner til å gjøre det å. /end rant long story short: nei, aner ikke hvor du kan skaffe den. Er mest trolig for sent nå Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Nesten samme historie som hos meg det garnok. Så dagen før release at det stod at varene pakkes. Det stod også samme dag som spillet hadde release. Men så så jeg igår at det stod kansellert. Da sendte jeg en mail til dem og krevde en oppklaring da jeg ikke hadde hørt noe som helst, og jeg bestilte i begynnelsen av november. Sa da også i mailen at "jeg selvfølgelig forventer at dere ikke har kansellert ordren min, da jeg var garantert denne" for å sette litt press på dem. Fikk så mail noen timer etter der de sa at det desverre var skjedd en feil med ordren så de var nødt til å kansellere den. Som plaster på såret fikk jeg en lusen rabattkode på 29,- (som om det var et plater på såret). Så fikk jeg ny mail en halv time senere der de beklaget at de hadde sendt en feilinformert mail til meg, og at det hadde vært noen problemer, men at pakken nå skal være klar for sending. Har ikke fått noen bekeftelse på at den er sendt enda, men de bør bare ikke rote dette til. Da blir det lenge til jeg handler der igjen, og det kommer jeg til å fortelle dem også. Lenke til kommentar
garnok Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 skummelt å se at flere har samme erfaring som meg. Jeg har kansellert hele greia. Har veldig lyst på ultimate versjonen, men å kjøpe noe fra de kommer jeg aldri til å gjøre. Sendte en lang avhandling til de om hva jeg mente om servicen og 29krs gavekortet. Lenke til kommentar
whaleybros Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 skummelt å se at flere har samme erfaring som meg. Jeg har kansellert hele greia. Har veldig lyst på ultimate versjonen, men å kjøpe noe fra de kommer jeg aldri til å gjøre. Sendte en lang avhandling til de om hva jeg mente om servicen og 29krs gavekortet. Da kan kanskje jeg få koden? Storfornøyd med cdon jeg, alltid vært det Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 jeg har nesten sluttet med cdon. Bruker for det meste gamezone nå. De er råkjappe med leveringer. (har dog kun testet preorder med dem en gang (dantes inferno), og den dukka opp da den skulle) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå