mcgroven Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gamer.no har landet i Amerikas svar på Bergen, hvis vi ser bort i fra breiflabben, da. Les hele saken Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vil bare berømme den flatterende bruken av blitz på halvmeters avstand, egentlig. Det bør også nevnes at jeg, i motsetning til lillegutt Groven, fullførte maten min uten problemer. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Du ser så kjekk ut, Lasse. Gleder meg til å fölge deres eventyr i USA. Synes maten så litt suspekt ut, forresten. Var den noe tess? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 haha, morsom lesing det der, må si eg missunder dere for at dere får dra der. må være utrolig gøy skal følge med videre Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Man føler seg som én av mange sardiner i en milkshakeboks, nydelig! Hehe, lo litt da jeg så den. Er dette med pussige/morsomme metaforer en ny trend i redaksjonen eller er det kun én av dere? Lenke til kommentar
Error Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jaja, får vel håpe at det en gang blir meg som går i deres fotspor *drømmer* Må være utrolig gøy! Uansett, lykke til videre, og her hjemme i (ikke så fryktelig kalde) Norge får vi bare vente på å bli servert artikler om diverse godsaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 blir det noen live konferanser fra gdc i år, og eventuelt når? Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Man føler seg som én av mange sardiner i en milkshakeboks, nydelig! Hehe, lo litt da jeg så den. Er dette med pussige/morsomme metaforer en ny trend i redaksjonen eller er det kun én av dere? Syns de fleste er hard på metaforene jeg. Utrolig festlig syns nå jeg =) Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Heldigvis er vi ikke her for å fikse på vaskebrettene våre – det blir vel mer et vedlikehold av vaskeballen, tenker jeg. Lo litt av denne De er morsomme disse reisedagbokene, og jeg gleder meg til å lese de som kommer i dagene fremover. Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Leser rykter om at Intel planlegger å lansere i7 980X EE prosessoren samtidlig som messen foregår. Har dere i gamer.no som er i California sett noe om at Intel har noe lansering/ møte av noe slag lagt opp i programmet? Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Vi er på messområdet nå, og det hele sparkes i gang om kort tid. Intel har mange stands her, så en slik lansering er absolutt en mulighet. Lenke til kommentar
flashback Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Haha, artig lesing. Hadde ikke hatt noe i mot å være i SF selv, det er litt av en by det der. gleder meg til oppdateringer B-) Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Må si jeg er ufyselig missunnelig på dere! Jeg skulle gitt halve delen av ene levra mi og Venstre hjernehalvdel for og blitt med dere! Selvom jeg måtte ha lekt sild i en Blender! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Disse reisebrevene er virkelig fornøyelig lesning. De er faktisk noe av det jeg liker best av alt dere legger ut. Det er morsomt å lese om hvordan dere har hatt det ute i den store vide spillverden. Merker jeg skulle ønske jeg var i deres sko ved slike anledninger (ikke bokstavelig ment ). Må dog innrømme at de hvite smulene som topper den ene matretten Lasse spiser så ytterst mistenkelig ut. Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 De hvite smulene var nok ost, som de har på det aller meste her borte. Veldig snedig det der. Fikk også et digert beger med smeltet cheddar jeg kunne dynke den ostedynka osten min i. Veldig herlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Oh smeltet cheddar, det der høres utrolig godt ut, og regner med at det smakte enda bedre. 3X ost er noe annet en breiflabben i Bergen det. Endret 10. mars 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Timeer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Må bare legge til at USA's svar på Bergen i alle år har vert Seattle, rent bortsett fra at den første europeer født i USA var en bergensk kjøpmann, som senere fikk oppkalt store deler av Jersey side etter seg. Derfor vi i dag har Bergen county, Bergenfield, Bergen, New Jersey etc. men det blir en avsporing her. Seattle er den byen i USA som har flest dager med regn, ligner mest topografisk (joda, San Fransisco er ikke langt ifra heller), og faktisk er vennskapsby med Bergen. Det er en grunn til det! Mange bergensere utvandret også nettop til Seattle for over hundre år siden. Jeg har slektninger blandt annet i Seattle, og det var av dem, jeg først hørte dette. Det var altså godt kjent i Seattle, at Seattle var USA's svar på Bergen. Eller motsatt gjerne: Bergen var Norges svar på Seattle. Endret 10. mars 2010 av Bannorr Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 At jeg ikke har lest dette tidligere. Ser ut til å bli good times, har flere familiemedlemmer som har lagt sin elsk på San Fransisco som kan gå god for det. Måltidene, og størrelsen på dem, er i hele USA et kapittel for seg selv og en fin innledning til landet hvor alt (og alle) er litt større. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Fantastisk god lesing som jeg virkelig setter pris på! Utrolig gøy å få se messen fra journalistens syn på denne måten og jeg gleder meg til å ta fatt på de andre reisebrevene som ligger ute! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå