Gå til innhold

Sniktitt: Alan Wake (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det ikke! DVD-drevet er da nesten like ille på nyere maskiner også!

Uh. Ikke på vår, iallefall. Det er jo lyd, selvsagt, fra drev og vifte, men du skal spille med veldig lav lyd fra høytalerne dine for å i det hele tatt merke det underveis. Xboxen lager også mindre lyd enn en spill-PC med et par-tre vifter i (under intensiv spilling, idle er jo også slike PC-er nokså lydløse).

Lenke til kommentar

I all verden, her har man brukt millioner på å utvikle spill, og så gir man Skullcandies til journalistene? Blir ikke mye fint å skrive hjem om angående lydopplevelsen, men det er nå deres tap.

Og atpåtil ROSA, gitt! Jeg prøvde febrilsk å få til noe annet, men finnene hadde kjøpt dritdyre LED-tv'er uten phono-inngang.

Lenke til kommentar

Dårlig valg å kun gi det ut på xbox. Tror de går glipp av en god del inntekter ved å gjøre det sånn. Med mindre de har fått en huge slump med cold cash fra Microsoft da selvfølgelig.

Fader også ass, skulle jo ha det her jeg. Men kjøper ikke 360 bare for ett spill, med mindre det er FF7 remake :p

Lenke til kommentar

Intel fant vel ut at de ikke gadd å vente på at Remedy skulle bli ferdige, siden førstnevnte strengt tatt var nesten klare til å slippe Quad Core-CPU-ene sine - og da syntes sikkert Remedy at det var greit med sponsing fra Microsoft i stedet.

Lenke til kommentar

Graifkken er flott på bilder og tammere på video.

Så xboxen leverer nok ikke fullt ut på potensialet.

Men etter litt tenking så tror jeg at Alan Wake kommer på PC.

For alt som kommer eklusivt til 360 som folk liker, kommer på PC.

Å siden de har en PC version nesten ferdig så er det sikker ikke lenge til heller.

Tror det er for det meste den STORE "M" som står bak at PC spiller skal svette litt.

Jeg personlig syntes at branshen går nedover. Spillene blir mer som film, kort glede.

Noen som vet jeg kan skaffe en billig PS3predator ^^

Endret av MiLLHA1988
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...