thomasheger Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Vi besøkte Remedy for å spille Alan Wake. Les hele saken Lenke til kommentar
Carnifex_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 F#¤%.. Jeg hadde absolutt ingen planer om å kjøpe xbox.. Men dette ser så kult ut at jeg må ha det. Kanskje jeg kan låne en av en kompis. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Litt trist at det ikke kommer på PC, men nå som jeg har en Xbox tilgjengelig er det ingen katastrofe. Ellers er det jo ikke uvanlig at spill med veldig lang utviklingstid gjerne ender opp med å ha et lappeteppe av veldig moderne og ikke fullt så moderne grafiske elementer. Sylskarpe teksturer hånd i hånd med den reneste 2005-suppe, osv. Så får vi håpe at grafikkhoringen som preger industrien ikke betyr at Remedy må selge gården med tap, for jeg vil gjerne se flere Remedy-spill i framtiden, enten det blir i 2012 eller 2020. Lenke til kommentar
Myagos_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Synd at det ikke kommer til PC, hadde vært garantert kjøp for min del. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 De visuelle effektene er som regel fra første hylle i Remedy-spill. Skal det ikke stå "øverste hylle"? Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 huff, no ble eg bare mer hyped til dette spillet. alan wake er en av de få xbox 360 eksklusive spillene eg garantert skal skaffe meg. gleder meg veldig til utgivelsen og anmeldelsen fra gamer.no og har stor tro om at den ender på 9/10 Lenke til kommentar
confusus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Vil og skal HA virker som et spill jeg kommer til å like Lenke til kommentar
Millha Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har gledet meg til dette spillet. Men det ser ut som jeg ikke gidder å kjøpe det. En av grunnene jeg ville ha dette var pga. PC utgaven som skulle vært. Nå siden det ikke kommer, så blir spillet lett halver i glede for meg. FUCK THE GAMEPAD og Xbox 360 sin utdaterte grafikk! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Etter å ha lest dette, gleder jeg meg bare enda mer til det kommer ut. ^_^ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Gleder meg enda mer for hvert preview som kommer ut! Dette tror jeg blir fantastisk bra Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ser flott ut, bare så synd jeg ikke får spilt det før det kanskje havner på pc i en fjern fremtid Konsoller har jeg gitt opp for lengst. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 FUCK THE GAMEPAD og Xbox 360 sin utdaterte grafikk! Trøst deg med at den hadde vært utdatert på PC også. Her er det ikke hardware som holder igjen, det er gamle ressurser fra tidlige stadier av utviklingen. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Heldigvis har jeg en kompis med 360 som jeg kan spille med. Så det at det ikke kommer til pc gjør meg egentlig ikke noe. Tryggere å spille "skumle" spill med kompiser uansett Endret 9. mars 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Flott forhåndstitt! Jeg har gledet meg til Alan Wake helt siden det ble annonsert. Det har vært lenge under utvikling, men nå er det heldigvis bare noen måneder til jeg endelig får tak i spillet. Ser frem til å ta for gardinene en lys maikveld og sløse vekk haugevis med timer på Alan Wake. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg har ikke hatt store meninger om Alan Wake. Én grunn er at jeg egentlig hater skrekkspill, en annen er at jeg ikke helt har sett det store salgspunktet til spillet enda. Sitter fortsatt på gjerdet, og når jeg ser de velger å dytte inn litt komikk i form av en karakter blir jeg litt skuffet. Om det ikke blir alt for lineært eller preget av å være mest action tror jeg allikevel spillet absolutt kan friste til kjøp. Denne mannen har latt vente på seg, men når han kommer, kommer han godt. Det sa Alice til mora si også. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bra lesning. Ja, Alan Wake virker veldig lovende ut. Alle disse Xbox360 eksklusive spillene har fått meg til å vurdere konsollen flere ganger, men klarer meg som regel da det ofte kommer en port til PC i ettertid. Eller at det er multi. Har PC, PS3 og Wii, så har hele tiden ansett det som litt "overkill" med alle plattformene i hus.. Men ta Mass Effect f.eks. Hadde det forblitt eksklusivt så hadde jeg skaffet konsollen for godt og vel to år siden. Har forresten et spørsmål. Er støynivået blitt redusert med firmware eller nyere utgaver? Eller bråker den fortsatt like mye som folk vil ha det til? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kun førstegenerasjonshardware som bråker så mye at det er noe å henge seg opp i, og Xboxer av den sorten er jeg rimelig sikker på du ikke finner i butikkene lenger. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 I all verden, her har man brukt millioner på å utvikle spill, og så gir man Skullcandies til journalistene? Blir ikke mye fint å skrive hjem om angående lydopplevelsen, men det er nå deres tap. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Kun førstegenerasjonshardware som bråker så mye at det er noe å henge seg opp i, og Xboxer av den sorten er jeg rimelig sikker på du ikke finner i butikkene lenger. Det er det ikke! DVD-drevet er da nesten like ille på nyere maskiner også! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Om lyden fra DVD-drevet plager deg: Installer spillet til harddisken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå