VEH_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Den profilerte utvikleren og utgiveren lanserer snart Steam på Apples plattform. Les hele saken Lenke til kommentar
oyvindhauge Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg synes dette er den riktige veien å gå i kampen mot piratene. Tilby oss noe mer enn bare spillet. Steam Cloud høres ut som en fornuftig tjeneste. At spill kommer til Mac gir jeg blanke i, men det er jo lov å håpe at det er første skrittet mot flere spill på Linux. Håper bare ikke dette medfører at Steam-spill blir enda dyrere. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Dette er veldig vakker lesning - tenker da spesifikt på at du får spillet til begge plattformene om du har kjøpt det én gang. Det eneste som mangler nå, er tilsvarende for linux! Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Bra. Kanskje jeg kommer til å spille "dataspill" så smått igjen. Har lenge tenkt meg å kunne hatt et strategispill å pusle med på macen, uten at jeg har brydd meg om å gå i butikken og kjøpe det. Lenke til kommentar
Deadhound_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Enig, håper det kommer til Linux, men det er riktig vei å gå. Edit: Vil Mac og Windows bruker kunne spille sammen? Endret 9. mars 2010 av Deadhound Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Som det står i artikkelen: I tillegg kommer begge plattformene til å ha et felles flerspillermiljø, med delte servere og lobbyer, forteller Jason Holtman fra Valve i en pressemelding. Lenke til kommentar
xip Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Genialt at de pushet ut OpenGL på source motoren Men native eller ei, jeg og magan vet at Nvidia sine OSX drivere er laber på ytelse :3 (i forhold til windows). Men gjelder gratis OSX Client spill man allerede eier på steam, eller gjelder det bare på nyinnkjøp? Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Nydelig, da får jeg endelig bruk for Team Fortress 2 som jeg kjøpte Endret 9. mars 2010 av Kaffeleif Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Som det står i artikkelen: I tillegg kommer begge plattformene til å ha et felles flerspillermiljø, med delte servere og lobbyer, forteller Jason Holtman fra Valve i en pressemelding. Ikke sikker på om jeg liker dette eller ikke. Kan se for meg at Mac-spillerne ikke har greie på hva de driver med, og dermed vil public-spilling på blant annet CS:S, L4D og TF2 bli enda jævligere enn det det allerede er. Meh, whatever. Jeg har Bad Company 2 å kose meg med uansett^^ Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hadde de bare kjørt på med Linux i samme slengen så hadde jeg blitt lykkelig. Kjenner liksom skjedent at jeg gidder å restarte pcen for å spille litt l4d2, Lenke til kommentar
Krøllalfa99 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeg er glad:) Nå kan jeg også spille på laptopen min uten å måtte dualboote:) Lenke til kommentar
xip Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Som det står i artikkelen: I tillegg kommer begge plattformene til å ha et felles flerspillermiljø, med delte servere og lobbyer, forteller Jason Holtman fra Valve i en pressemelding. Ikke sikker på om jeg liker dette eller ikke. Kan se for meg at Mac-spillerne ikke har greie på hva de driver med, og dermed vil public-spilling på blant annet CS:S, L4D og TF2 bli enda jævligere enn det det allerede er. Meh, whatever. Jeg har Bad Company 2 å kose meg med uansett^^ Det kommer nu mektig ann på hva du definerer som en Mac-Spiller Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det kommer nu mektig ann på hva du definerer som en Mac-Spiller Nja, det finnes vel ikke stort mange av dem enda uansett^^ En annen ting: hvordan skal folk med den orginale Mac-musa kunne spille ordentlig? Den har jo bare én knapp... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 .... Kjøpe ny mus? Skulle tro du hadde fått med deg at slikt er mulig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette er helt herlige nyheter for oss som faktisk spiller på mac, og som endelig kan ta del i storspillene til valve. Nå er det bare å håpe at flere utviklere følger etter og lanserer sine spill til oss mac eiere. Lenke til kommentar
xip Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette er helt herlige nyheter for oss som faktisk spiller på mac, og som endelig kan ta del i storspillene til valve. Nå er det bare å håpe at flere utviklere følger etter og lanserer sine spill til oss mac eiere. Jeg er faktisk veldig skeptisk på mac som spillplatform. Kjøpte meg Bioshock til mac og må si jeg ble raskt skuffet over ytelsen i OSX iforhold til windows. Kanskje det er dårlig portering, men tenker mest de er de grufulle nvidia driverne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå