Marte_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Mange Hero-eiere venter i spenning på når Android 2.1 kommer til mobilen. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 HTC - De største lystløgnere på denne klode, har ventet på oppdatering og det har vært mange lanseringer på Android først 1.6 Deretter 2.0 for så flere lanseringer av 2.1 for Hero jeg tror det ikke før jeg får se det Lenke til kommentar
jofa1960 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 HTC - De største lystløgnere på denne klode, har ventet på oppdatering og det har vært mange lanseringer på Android først 1.6 Deretter 2.0 for så flere lanseringer av 2.1 for Hero jeg tror det ikke før jeg får se det Hvor står det at oppdateringen kommer i mars? Det er vel bedre at de tar seg god tid og får gjort den ordentlig ferdig. "Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves." :rolleyes: Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Oppdateringen skal komme som OTA (Over the Air) i følge HTC folk i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg