Joachim_F Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det turbaserte strategispillet kommer i sommer. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Jaggu på tide at dette kommer! Håper bare at det blir bra, synes det har vært under "utvikling" i mistenkelig mange år nå. Lenke til kommentar
kansas86 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Disciples 2 var jo utrolig bra. Gleder meg til denne oppfølgeren! Lenke til kommentar
Hallelujamannen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det offisielle nettstedet har mer info, men tilsynelatende kun på russisk (litt merkelig, med tanke på at det var en engelsk versjon der tidligere). Bare å trykke på "EN" oppe til høyre, så får man engelsk versjon. Har aldri hørt om spillet, men om det ligner på HOMM så er det jo alltids interessant. Lenke til kommentar
BorkisDrizzt Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg syns faktisk det er bedre enn HOMM, har kost meg mye med både Disciples I og II Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå