hebbe_lille Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hei hei. Som tittelen sier, så prøver jeg å få tak i Cmn 98 Norge. Har spillt alle Cm/Fm-spillene opp igjennom årene, men det er Cmn 98 som har underholdt meg mest. De første Cm2-spillene hadde noe helt spesielt, som jeg ikke helt har funnet i de seinere utgavene. Da Cmn 98 kom ut, fikk jeg endelig muligheten til å velge favoritt-laget mitt i Norge, hvis man ser bort ifra Cm Norge 95. Men 95 utgaven brukte fremdeles Cm1 motoren og dette var bare en portet versjon av den engelske Cm 93/94, bare med norske lag og spillere, men med det engelske ligasystemet. Fikk aldre helt "feelen" i det spillet. Men så kom den nevnte 98-utgaven Men uansett, mye rabling her Har kikket i alle butikker jeg har kommet over + googlet i mang en time på nett, men uten hell. Er det noen der ute som har kommet over dette spillet og vil vise en bortkommen gamer veien? Setter pris på alle hint og tips På forhånd takk Endret 8. mars 2010 av Nielsen85 Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) her kan du laste ned cm97/98 gratis http://www.squakenet.com/abandonwarering/site.asp?idgame=165&idsite=105&url=http://www.gameswin.com.br/gameen.php?id=694 såvidt jeg forstod må du også kjøret spillet ved hjep av DOS. Var ikke CM97/98 ett av de første med flere spillbare ligaer? Anyways, håper det funker for deg Endret 9. mars 2010 av kongeie Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 her kan du laste ned cm97/98 gratis http://www.squakenet.com/abandonwarering/site.asp?idgame=165&idsite=105&url=http://www.gameswin.com.br/gameen.php?id=694 såvidt jeg forstod må du også kjøret spillet ved hjep av DOS. Var ikke CM97/98 ett av de første med flere spillbare ligaer? Anyways, håper det funker for deg Ikke det spillet jeg leiter etter. Jeg ser etter Cm Norge 98, hvor du kun kan spille i de norske ligaene (fra 2. div og til eliteserien). Ser ikke etter Cm2 eller Cm 97-98 osv. Ser etter spillet som kom ut rett før Cm3 dukket opp Men takker for svar hvertfall. Tviler vel på at dette leder noen vei, men måtte uansett gi det en sjanse Så kom gjerne med flere tips! Lenke til kommentar
Crispin_InnleggNO Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Husker cm norge! Sogndal var helt rå på det spillet. Har ignen ide hvor man kan få tak i spillet desverre. Lenke til kommentar
kongeie Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 var den svenske ligaen med i den norske versjonen? fant en torrent som het 'Championship Manager 97 98 SWEDISH'... Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 var den svenske ligaen med i den norske versjonen? fant en torrent som het 'Championship Manager 97 98 SWEDISH'... Nei var nok kun den norske serien. "SWEDISH" betyr vel bare at språket er svensk i Cm 97-98 spillet, mens ligaene er de fleste i europa. Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2010 Prøve å *sparke* igang denne tråden igjen Noen som tilfeldigvis ramler innom her og har noen tips? Lenke til kommentar
hebbe_lille Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Prøver et aller siste forsøk på å finne dette sårt savnede spillet. Noen som vet? Lenke til kommentar
GizmonDo_InnleggNO Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Prøver et aller siste forsøk på å finne dette sårt savnede spillet. Noen som vet? mail sendt jeg har spillet liggende Endret 22. februar 2011 av elle-melle Lenke til kommentar
s_o_s Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Sikker på at du ikke mener Player Manager? Lenke til kommentar
oveluri Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Sitat Cm Norge 98 GizmonDo_InnleggNO skrev (På 2011-2-22 den 12.58): mail sendt jeg har spillet liggende GizmonDo_InnleggNO skrev (På 2011-2-22 den 12.58): mail sendt jeg har spillet liggende Fikk du tak i spillet? Lenke til kommentar
oveluri Skrevet 13. august 2021 Del Skrevet 13. august 2021 Fikk du tak i spillet? Då kunne du spille i 3 og 4 divisjonen også sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå