zerapi Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Når eg skal spele eit spel som eg har kjørt uten problem(cod mw2,prototype..osv) så lagger spela,kan det være viurs eller hardisken eller noke som har slutta og virke..Datan vart bært litt før dette kjedde kan det ha hent noke der? Venligst komenter og sei noke vist du skulle hatt peiling eller veit ka eg skal gjere:D Lenke til kommentar
Yogaboz Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Mulige årsaker (i prioritert rekkefølge): - Virus: Sørg for at du har oppdatert viruskiller og kjør en full system scan - Spy-/Ad-Ware: Det er en drøss Spyware verktøy der ute. Skal innrømme at jeg ikke har kjørt noe selv på lenge, men sist gang brukte jeg "Spybot search&destroy". - Buggy software: Åpne task manager og sjekk om det er noen prosesser som tar mye cpu - Fragmentert disk: Kjør defrag. - Feil i OS: Sjekk i eventloggen og se om det er mye feil der. - Feil i hardware: Mange hardware feil blir rapportert i eventloggen. Hardware feil er stort sett litt knotete å finne ut av. Den beste måten å diagonisere er gjerne å teste forskjellige deler av maskinen og se om de yter dårligere enn forventet. Lenke til kommentar
zerapi Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 eventlogg? kor du finner den..har tatt Virus kjekk og diskfragmentering kjekka om det er noke unormalt på oppstarten og noke som tar mykje cpu Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 eventlogg? kor du finner den..har tatt Virus kjekk og diskfragmentering kjekka om det er noke unormalt på oppstarten og noke som tar mykje cpu Jeg mistenker at du har et buggy software som heter "Presentationfontcache.exe." Gjør følgende for å avslutt prossess -> 1->) CTRL + ALT + DELTE ( TASK MANAGER ) 2->) Trykk på Processes 3->) Trykk på "< CPU >" - slik at det som krever mest av cpu'en vil vises på toppen. 4-> Se etter prosessen som heter " PresentationFontCache.exe " 5-> Trykk på den. 6-> Trykk på " End Process / Avslutt prossess " Du må avslutte prossesen TO ganger fordi det er noe bugget med softwaren. Håper virkelig dette som er problemet ditt, da slipper du lett unna! Om du har piratkopiert Windows 7 så er dette mest sannsynligvis problemet ditt Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå