Gå til innhold

Squad tråd for BF:BC2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som vil være med å samle et helt squad på 12 spillere? (hovedsakelig conquest)

Der alle har sin rolle og gitte oppgaver.

 

Tenker noe a là tre 4-manns grupper med følgende oppsett

Lag 1:

Medic

Engineer x2

Assault x 2

 

Lag 2

Medic

Engineer x2

Assault

Recon

 

Lag 3

Medic

Engineer

Assault

Recon

 

 

Så finner man ut av hvem som er faste tankssjåfører/skyttere, fast helipilot/skytter osv.

Vet ikke om det er vanskelig å gjennomføre, men jeg har til gode å oppleve en match der hele teamet samspiller og tror at når man først får til dette man ser hvor gjennomført spillet egentlig er.

Har ikke lyst til å stille noen krav, men man må ha spilt litt fps fra før og vite hva man driver med. Mic er selvsagt er must.

 

Så er det noen som syntes dette kan være en god idè?

 

*EDIT*

Send meg en PM med hvilken class du foretrekker og hvilke ting du er spesielt god på.

 

 

Det er bare ett map med chopper på, atacama desert(conquest) og Port Valdez(Rush) btw...Men jeg er pilot, har en kompis som er god gunner, så om det blir mer folk er vi med :)

Lenke til kommentar

Legg meg gjerne til.

 

Kort om spillestilen min:

Jeg er villig å dø for squaden min. Jeg er 110% fokusert på squad. Jeg er også alltid fokusert på å gjøre objectives i stedet for å drepe en hel gjeng.

 

Jeg spiller mest som Assault eller Medic, men habil i de andre rollene også. Når jeg spiller som Assault er jeg alltid i frontlinjen nær squaden min. Det samme gjelder Medic. Som Engineer prøver jeg alltid å holde meg nær våres kjøretøy, og leter konstant etter fiendens. Når jeg er Recon sitter jeg sjeldent bakerst på mappet og venter på den ene killen. Jeg foretrekker å snike meg tett opp til fienden på godt skjulte plasser hvor jeg kan sitte i fred og ro å plukke hoder B)

 

Add meg gjerne. Se signaturen for GT.

Lenke til kommentar

et alternativ til 12 man team online, er å ha private match med 24 folk?

 

eller om vi ikke blir 24 stk, går det an å ha en vennskapelig squad deathmatch, med 4 squads mot hverandre og stuff. dere kan gametypene, så jeg trenger vel ikke å forklare så mye mer :p

Endret av Savvi McWin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Har hatt spillet i en uke nå ca. Liker medic eller Semi-Auto sniper med Red dot eller x4 scope.. Har også Assault med ammo resuply hvis det trengs.

Håper folk fortsatt spiller så kommer til å add'e en håndfull folk her ;)

 

GT: Illegal Drifter

 

Edit: Kan vel nevne att jeg oftest spiller Rush.. Men er vel greit med en avveksling hvis jeg blir nedstemt :p

Endret av Illegal Drifter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...