Tor-Lein Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Hei alle BC2 spillere/fans på X360! Tenkte det var greit å starte en tråd for folk som vil spille sammen med andre, i squads og liknende. Her kan vi legge ut Live-ID og spille i squads. Jeg begynner: LiveID: Tor Lein Legg meg til, jeg er på ganske ofte. NEXT! Endret 8. mars 2010 av Tor-Lein Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Slenger meg med her. GT: Taraldsvik Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Slenger meg på, GT: BadByte 007 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 GT: neptjune Har ikke mic. Men flink til å lese tanker.... Lenke til kommentar
Gamer_InnleggNO Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Greit å ha noen å spille med:) GT:Benny50000 Lenke til kommentar
tykkmann Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 (endret) Så at dette var for Xbox, så glem innlegget mitt! Endret 19. mars 2010 av att Lenke til kommentar
LoOk A Berg Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Legg til meg da GT : Buddern Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Noen som vil være med å samle et helt squad på 12 spillere? (hovedsakelig conquest) Der alle har sin rolle og gitte oppgaver. Tenker noe a là tre 4-manns grupper med følgende oppsett Lag 1: Medic Engineer x2 Assault x 2 Lag 2 Medic Engineer x2 Assault Recon Lag 3 Medic Engineer Assault Recon Så finner man ut av hvem som er faste tankssjåfører/skyttere, fast helipilot/skytter osv. Vet ikke om det er vanskelig å gjennomføre, men jeg har til gode å oppleve en match der hele teamet samspiller og tror at når man først får til dette man ser hvor gjennomført spillet egentlig er. Har ikke lyst til å stille noen krav, men man må ha spilt litt fps fra før og vite hva man driver med. Mic er selvsagt er must. Så er det noen som syntes dette kan være en god idè? *EDIT* Send meg en PM med hvilken class du foretrekker og hvilke ting du er spesielt god på. Endret 24. mars 2010 av Neptjune Lenke til kommentar
Alineki Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Synes dette virker meget bra. Ser utfordringen med å få samlet så mange på et game, og da på samme side. Jeg er positiv, vet jo ikke hvordan det går før vi har prøvd. Jeg er med!! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Veldig bra. Da skal jeg få laget en liste og skrive opp folk etterhvert( hvis det blir flere som er interesserte) Hvilken class foretrekker du alinek? Og er du spesielt god med noen kjøretøy? Lenke til kommentar
Soolan Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Slenger meg med Spiller ikke hver dag, men de dagene jeg spiller hadde det vært morsomt å spille med noen andre enn de hodeløse kyllingene som bare løper rundt uten mål og mening GT: Yohanzen Endret 24. mars 2010 av Svein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå