Gå til innhold

Løgndetektor til 298


Anbefalte innlegg

Kom over noe jeg syntes var litt artig da jeg var innom telebutikken.no. De selger en løgndetektor til 298. Den analyserer stemmen og avgjør om det som sies er løgn eller sannhet. Den hadde en feilrate på under 20% i 1998, og har vært i utvikling siden, hva feilraten er nå sies det ikke noe om. Men under 20 % er ikke så galt til en dings til under 300.

 

Link

 

Skulle gjerne kjøpt en og prøvd den, men tør ikke det. Hvis dama hadde funnet ut at jeg hadde en, ville hun krevd å prøve den på meg og det hadde da garantert kommet spørsmål jeg ikke vil svare ærlig på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg erfart at å være ærlig alltid er bedre :)

 

Er skjeldent du gjør noe "galt" uteover å "se" litt for mye.

 

Om du har gjort en grov feil i et forhold, syntes jeg det er bedre å ta støyten og deretter få som fortjent.

 

Kanskje jeg skal kjøpe den...er jo ganske artig å ha på fest..

 

*Hvor mye har du drekt? IHVERTFALL 1L vodka" piiiip feil. Kanskje 2 dl er mer dekkende :yes:

Lenke til kommentar

Hehe... bruker man penger på noe sånt, må man være rimlig tett i pappen. Fungerer kanskje på de som blir veldig nervøse i stemmen når de ljuger, men prater normalt til vanlig.... Det klarer man å oppdage selv...

 

Kjøp en ekte løgndetektor og ta et kurs... hehe... og kjærringa vil aldri lyve til deg igjen... :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...