Ne0n Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Hei! Jeg har en AMD T-Bird 1,33 Ghz og en eller annen vifte fra GlobalWin, GlobalWin vifta kjøler ikke nok selv om jeg har på goop. Derfor har jeg bestillt: Arctic Silver II termisk kitt CGK760 Kjøler for Duron/Thunderbird Men jeg har et problem, på den gamle vifta jeg brukte var d en sånn Thermal Pad under, og den har lagt seg rundt chip'en. Har ikke pirket for mye borti det pga. er redd for å ødelegge prosessoren. Men vet dere noe om hvor vanskelig det er å fjerne det som ligger rundt den chip'en, og hvor hardhendt jeg kan vært før jeg evt. ødelegger noe? Er litt irriterende hvis jeg ødelegger prosessoren rett før jeg får bredbånd. :smile: _________________ I Glow In The Dark.. Can u c me? [ Denne Melding var redigert av: Ne0n på 2001-10-14 22:20 ] Lenke til kommentar
The_Inca Skrevet 14. oktober 2001 Del Skrevet 14. oktober 2001 Kjøp litt Isopropanol på en maler-foretning. Bruk Q-Tips dyppet i Isop.. og rens :smile:Da går goopen bort og du fjerner fett og skit fra prossesoren. Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Quote: Den 2001-10-14 23:41, The_Inca skrev:Kjøp litt Isopropanol på en maler-foretning. Bruk Q-Tips dyppet i Isop.. og rens :smile:Da går goopen bort og du fjerner fett og skit fra prossesoren. fette bra sagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå