Thomaas_InnleggNO Skrevet 8. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Eg har eit problem med min nye data: Toshiba Satellite A500-19P Når eg slår oppe på skjermen (over skjermen) får eg ein slags lyd ut høgtalerane. Om eg koblar til eit headset så får eg ein slags slålyd (vanskeleg å forklare). I tillegg så kan eg høre vifta i headsettet mitt om eg har høgt lyd på. Ganske irriterandes. Skulle jo ikkje ha komt ut anna lyd ut høgtalerane enn det som eg ber om å komme ut ;P Problemet har vore frå begynnelsen, og eg trur det er ein slags joringsproblem kanskje (?) Det kan vere mikrofonen, men eg har prøvd å skrudd den heilt av, deaktivert osv men ingen forskjell.. Er det noken som har hørt om problemet? skulle gjerna ha forklart betre.. men det er rett og slett bare att det kjem lyd ut høgtalerane ved å slå oppom skjermen, om eg kobler til høgtalere (eller eit annlegg) så hører eg slå lyd ut av høgtalerane uansett kor eg er borti. Det kan vere sjukt irriterandes om eg skal vere stille eller noke, og alle hører når eg er borti dataen -.- Ein ting til, er att det er skurring i høgtalerene når eg hører på musikk... eg trur rett og slett att det er jooring eller noke :S jaja, vanskeleg å forklare. Dokke får spør om dokke ikkje forstår Takker for svar, burde kanskje ha levert inn dataen min.. men ka er det som er problemet egentlig? jaja... dokke får spør om dokke ikkje forstår Endret 8. mars 2010 av Thomaas Lenke til kommentar
Snow_InnleggNO Skrevet 10. mars 2010 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Eg har eit problem med min nye data: Toshiba Satellite A500-19P Når eg slår oppe på skjermen (over skjermen) får eg ein slags lyd ut høgtalerane. Om eg koblar til eit headset så får eg ein slags slålyd (vanskeleg å forklare). I tillegg så kan eg høre vifta i headsettet mitt om eg har høgt lyd på. Ganske irriterandes. Skulle jo ikkje ha komt ut anna lyd ut høgtalerane enn det som eg ber om å komme ut ;P Problemet har vore frå begynnelsen, og eg trur det er ein slags joringsproblem kanskje (?) Det kan vere mikrofonen, men eg har prøvd å skrudd den heilt av, deaktivert osv men ingen forskjell.. Er det noken som har hørt om problemet? skulle gjerna ha forklart betre.. men det er rett og slett bare att det kjem lyd ut høgtalerane ved å slå oppom skjermen, om eg kobler til høgtalere (eller eit annlegg) så hører eg slå lyd ut av høgtalerane uansett kor eg er borti. Det kan vere sjukt irriterandes om eg skal vere stille eller noke, og alle hører når eg er borti dataen -.- Ein ting til, er att det er skurring i høgtalerene når eg hører på musikk... eg trur rett og slett att det er jooring eller noke :S jaja, vanskeleg å forklare. Dokke får spør om dokke ikkje forstår Takker for svar, burde kanskje ha levert inn dataen min.. men ka er det som er problemet egentlig? jaja... dokke får spør om dokke ikkje forstår Hei jeg aner ikke hva det er, kanskje det er noe galt med lydkortet. Du burde snakke med de i butikken hvis ingen her på forumet kan hjelpe. Endret 10. mars 2010 av Snow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå