TST Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Lyst på Imperial Edition av det siste spillet i Total War-serien? Les hele saken Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Selv om jeg ikke har intensjoner om å kjøpe spillet før E:TW er patchet slik at det funker ordentlig, så gjør det meg ingenting å _vinne_ en utgave av Napoleon. Hmm... må si det var er noget uvant spørsmål. Forventet heller spørsmål om Napoleon elns. *edit* Dere kan forøvrig stenge konkurransen nå, da jeg har svart. Endret 8. mars 2010 av Miles Teg Lenke til kommentar
Kealvis Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 En søt gåte, likte denne nye vrien ovenfor de superlette Googleoppgavene. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Likte gåten! Jeg kan godt få vinne også =) Endret 8. mars 2010 av Anech Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Morsomt lite spørsmål. Får håpe jeg vinner denne gangen da. Lenke til kommentar
kolbuingen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 ja, ganske bra spørsmål denne gangen ^^ så slipper man de der man kan bare bruke 5 min i google for å få riktig svar xD Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Istedet får man en gåte man tar rett etter å ha lest spørsmålet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det skal ikke vaere komma foer ved peisen. Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Det skal ikke vaere komma foer ved peisen. Skulle stå "ved i peisen". Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Når trekkes vinneren? edit: Så det nå. Burde blitt skrevet med uthevet sånn at de med mindre godt syn på morgenen klarer å lese det. Endret 10. mars 2010 av Saapa Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2010 Når trekkes vinneren? Torsdag. Det står i bunn av artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå