VEH_InnleggNO Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart får vi banke skurker til de eksploderer. Les hele saken Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Herlig! En av mine favoritt-animer gjort om til spill etter Dynasty Warriors-formelen, dette spillet ble laget for meg. Men skuffende lite oppmerksomhet rundt det her. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Mjo, men man kan vel ikke akkurat forvente såpass mye oppmerksomhet rundt en såpass "gammel" anime, med tanke på at anime-interessen såvidt har begynt å melde seg i Norge (relativt sett). Blir sikkert et helt greit spill basert på en ganske stilig anime. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg tror spillet blir veldig simpelt, ala Dynasty Warriors: Gundam, men siden det er Fist of the North Star blir det kjøp uansett. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ingen som har prøvd den gamle arcade fighteren basert på serien? Ganske kurant faktisk Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Prøvde noen av JRPGene som kom til SNES, men da jeg ikke kan japansk fikk jeg ikke stort ut av det og ga opp ganske fort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå