Joachim_F Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Med Pure Football vil Ubisoft konkurrere med FIFA og PES. Les hele saken Lenke til kommentar
leterel Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Høres virkelig uinteressant ut. Et fotballspill for de som ikke liker fotball, men vi kaller det fortsatt Pure Football.. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Med Pure Football vil Ubisoft konkurrere med FIFA og PES. Altså, dette er løkkefotball med ekte spillere. Altså overhodet ikke noen konkurrent til FIFA og PES, men til Fifa Street. Endret 8. mars 2010 av Daniel André Lenke til kommentar
BubbeluR Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Selv er jeg drittlei av at FIFA og PES koser seg med monopol på fotballspill. Selv er jeg slettes ingen fotball fan, men jeg håper likevel at Pure Futbol blir en suksess Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg synes det høres litt morro ut. Må undersøke litt Lenke til kommentar
yeruch Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Og 1min med googling gir Legg den te i artikkeln da ;o Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Med Pure Football vil Ubisoft konkurrere med FIFA og PES. Altså, dette er løkkefotball med ekte spillere. Altså overhodet ikke noen konkurrent til FIFA og PES, men til Fifa Street. Jeg tenkte akkurat det samme, og de gjør nok lurt i å ikke konkurere direkte med PES og FIFA. De to spillene har monopol på de aller fleste fotballinteresserte gamere. Å konkurere med Fifa Street gir litt mer mening, men det er en sjanger som på langt nær er så populær som de realistiske fotballspillene. Tviler på at dette blir noen suksess. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå