Gå til innhold

tester av ibook

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

har nå bestilt meg Ibook. er det noen som vet hvorlang tid frakten tar. er er i LUXEMBOURG nå. har vært der siden den 11.

og nei da er ikke utålomodig jeg nei ikke i det heletatt sover jo nesten ikke nå jeg vet den er i europa. :yes:

Lenke til kommentar
har nå bestilt meg Ibook. er det noen som vet hvorlang tid frakten tar. er er i LUXEMBOURG nå. har vært der siden den 11.

Vel, personlig ville jeg dessverre ikke vært for optimistisk. Har både personlige erfaringer og bekjentes erfaringer med TNTs evne til å levere varer til rett tid på rett sted. Kort sagt: De har brukt laaaang tid!

Lenke til kommentar

Vel, personlig ville jeg dessverre ikke vært for optimistisk. Har både personlige erfaringer og bekjentes erfaringer med TNTs evne til å levere varer til rett tid på rett sted. Kort sagt: De har brukt laaaang tid!

Fikk selv min PB nå... og vil bare opplyse om at Apples "track'n trace" stod fast i Nederland, selv om maskina var i Oslo... alt kan jo skje.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

...og hva synes du? Har selv en 800MHz som jeg er ganske fornøyd med. Det eneste jeg kan utsette på den, er at vifta lager litt rar lyd når den en sjelden gang skrur seg på. Etter at den verste sommervarmen ga seg har det dog ikke skjedd. Denne viftelyden var ikke helt jevn, så jeg mistenker at det kan være min det er noe med. Hvordan høres dere andres vifter ut?

LE

Lenke til kommentar

jo da godt fornøyd med IBook`n min jeg. vifta starta når jeg tok en hardware test bare for morro skyld og jeg har ikke hør den siden.

det det eneste jeg ikke helt liker er det sugarcoted os`et.

har prøvd og finne FreeBSD for PPC men uten hell. så jeg får vel leve med det. dro war 3 i 1024X768 uten prob også det er snadder

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...