scar Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 hei. er det noen som vet om noen bra tester av ibook helst av nyere dato. på forhånd takk Lenke til kommentar
scar Skrevet 22. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2003 ingen som vet om noen bra tester. er det noen som har erfaring med den da. som har brukt den og kjennert til den. tenker på en 12" ibook med 800-900Mhz 256MB ram Lenke til kommentar
StingRay Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Prøv Google. Søk med begrensning på dato, så får du bare treff på de nyeste testene. Lenke til kommentar
scar Skrevet 13. august 2003 Forfatter Del Skrevet 13. august 2003 har nå bestilt meg Ibook. er det noen som vet hvorlang tid frakten tar. er er i LUXEMBOURG nå. har vært der siden den 11. og nei da er ikke utålomodig jeg nei ikke i det heletatt sover jo nesten ikke nå jeg vet den er i europa. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 har nå bestilt meg Ibook. er det noen som vet hvorlang tid frakten tar. er er i LUXEMBOURG nå. har vært der siden den 11. Vel, personlig ville jeg dessverre ikke vært for optimistisk. Har både personlige erfaringer og bekjentes erfaringer med TNTs evne til å levere varer til rett tid på rett sted. Kort sagt: De har brukt laaaang tid! Lenke til kommentar
Rubra Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 har nå bestilt meg Ibook. er det noen som vet hvorlang tid frakten tar. er er i LUXEMBOURG nå. har vært der siden den 11. Vel, personlig ville jeg dessverre ikke vært for optimistisk. Har både personlige erfaringer og bekjentes erfaringer med TNTs evne til å levere varer til rett tid på rett sted. Kort sagt: De har brukt laaaang tid! Fikk selv min PB nå... og vil bare opplyse om at Apples "track'n trace" stod fast i Nederland, selv om maskina var i Oslo... alt kan jo skje. Lenke til kommentar
scar Skrevet 15. august 2003 Forfatter Del Skrevet 15. august 2003 fikk min å går jeg så jeg synes ikke de var så trege jeg Lenke til kommentar
larseko Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 ...og hva synes du? Har selv en 800MHz som jeg er ganske fornøyd med. Det eneste jeg kan utsette på den, er at vifta lager litt rar lyd når den en sjelden gang skrur seg på. Etter at den verste sommervarmen ga seg har det dog ikke skjedd. Denne viftelyden var ikke helt jevn, så jeg mistenker at det kan være min det er noe med. Hvordan høres dere andres vifter ut? LE Lenke til kommentar
scar Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 jo da godt fornøyd med IBook`n min jeg. vifta starta når jeg tok en hardware test bare for morro skyld og jeg har ikke hør den siden. det det eneste jeg ikke helt liker er det sugarcoted os`et. har prøvd og finne FreeBSD for PPC men uten hell. så jeg får vel leve med det. dro war 3 i 1024X768 uten prob også det er snadder Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 det det eneste jeg ikke helt liker er det sugarcoted os`et. Er det utseende du ikke liker eller osét i seg selv? :o Dersom det er utseende kan du hente ned nytt her: http://www.resexcellence.com/themes/ Lenke til kommentar
scar Skrevet 28. august 2003 Forfatter Del Skrevet 28. august 2003 nei det er oppbyggningen av os`et som for meg virker litt rar og på en måte veldig kronglete. Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Okei, synd for deg....håper du blir vant til det etterhvert. Uansett, smak og behag. Linux eller freebsd skal vel fungere fint det også. :wink: Lenke til kommentar
larseko Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Kjører Yellowdog Linux på min iBook. Utrolig fin Linux-distribusjon. Hadde egentlig ventet at den skulle være litt halvveis, men det er den på ingen måte. Ting er også en god del mer responsive enn under OSX. Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Finnes det god audio-sequenser for linux? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå