Gå til innhold

Hvilke spill kan jeg spille?

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter et spill som jeg kan bruke litt fritid på. Noen som kan hjelpe meg å anbefale et spill? forresten jeg liker ikke strategi spill. Jeg liker best FPS Games og jeg ser etter Online/Multiplayer spill. Jeg har testet ut det meste så jeg legger ut en liste nedenfor.

Jeg spiller/har spilt:

Counter strike 1.6(banned)

Counter strike:Source (Ganske så lei)

Gtaiv(Runna det 2 ganger)

WoW:(lei)

Spill jeg har testet og ikke likte:

Crysis

COD Spillene

Borderlands

Help me!

Endret av Thomas Johannessen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aller først vil jeg tipse deg om denne tråden som er full av tips til diverse spill av alle sjangere. Du bør også spesifisere litt mer, du skriver at du har testet det meste men har 7+ spill på lista. Noen spesiell sjanger du foretrekker? Andre sjangere du ikke kan fordra i tillegg til strategispill?

Selv vil jeg foreslå Batman: Arkham Asylum for et virkelig godt tredjepersons actionspill, BioShock-spillene fordi de er utrolig gode FPS-spill og Left 4 Dead 2 for online moro (så fremt ikke VAC-bannen jeg regner med du har siden du skriver du er banned fra CS 1.6 hindrer all onlinespilling på Steamkontoen din).

Lenke til kommentar

Bad Company 2 ? En ny 3d shooter som kom ut, til og med jeg som ikke liker shooters, liker dette spillet. Det heter Hvilket og ikke hvordan btw :p Jeg fatter ikke enda hvorfor folk bruker hvordan i stedet for hvilket, er det noe dialekt greier?

Bad Company 2 er fokusert på realisme, og er ikke arcade slik som cs, og cod(?).

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Bad Company 2 ? En ny 3d shooter som kom ut, til og med jeg som ikke liker shooters, liker dette spillet. Det heter Hvilket og ikke hvordan btw :p Jeg fatter ikke enda hvorfor folk bruker hvordan i stedet for hvilket, er det noe dialekt greier?

Bad Company 2 er fokusert på realisme, og er ikke arcade slik som cs, og cod(?).

Må bare få si meg uenig i den.

Punkt A: Fartøyene får automatisk oppgraderinger som nytt panser, bedre våpen og så videre så snart du har satt deg i dem, og oppgraderingene forsvinner når du hopper ut.

Punkt B: Bevegelsesdetektering - i tillegg til at det er, i mitt syn, relativt urealistisk med nøyaktig spotting på denne måten virker det som kula veier like mye som en heliumballong når du kaster den.

Punkt C: Det tar mange kuler å drepe en fiende selv ved treff utenfor beskyttede områder.

Hadde jeg tatt meg mer tid kunne jeg nok fort kommet opp med bedre punkter, men nuvel - Bad Company 2 er ikke et spesielt realistisk spill. Realisme er det som regel moddere som leier ta seg av etterhvert.

For øvrig vil jeg også nevne at både Batttlefield 2 og battlefield 2142 fortsatt er signifikant mye bedre gameplaymessig enn Bad Company 2 selv om de fysikk og frafikkmessig er underlegne. Jeg vil altså anbefale deg å skafffe et av disse to i stedet.

Lenke til kommentar

Punkt A: Fartøyene får automatisk oppgraderinger som nytt panser, bedre våpen og så videre så snart du har satt deg i dem, og oppgraderingene forsvinner når du hopper ut.

Punkt B: Bevegelsesdetektering - i tillegg til at det er, i mitt syn, relativt urealistisk med nøyaktig spotting på denne måten virker det som kula veier like mye som en heliumballong når du kaster den.

Punkt C: Det tar mange kuler å drepe en fiende selv ved treff utenfor beskyttede områder.

Hadde jeg tatt meg mer tid kunne jeg nok fort kommet opp med bedre punkter, men nuvel - Bad Company 2 er ikke et spesielt realistisk spill. Realisme er det som regel moddere som leier ta seg av etterhvert.

For øvrig vil jeg også nevne at både Batttlefield 2 og battlefield 2142 fortsatt er signifikant mye bedre gameplaymessig enn Bad Company 2 selv om de fysikk og frafikkmessig er underlegne. Jeg vil altså anbefale deg å skafffe et av disse to i stedet.

Det er eit spel, og ein kan bare ha så mykje realisme i spel. I forhold til andre spel, så har det god realisme. Du vil ikkje finna realisme i nokon spel om du skal kverulera slik. Nokre ting må til for balanse og for å forbedra gameplay, som f.eks. at du tåler fleire kuler. Det er fortsatt den beste spelaren som vinner, og det har ein ikkje lika stor mulighet til om nokon sprayer kuler over mappet og dreper deg.

BFBC2 er eit meir realistisk krigsspel enn nokon andre spel eg veit om.

Lenke til kommentar

Det er eit spel, og ein kan bare ha så mykje realisme i spel. I forhold til andre spel, så har det god realisme. Du vil ikkje finna realisme i nokon spel om du skal kverulera slik. Nokre ting må til for balanse og for å forbedra gameplay, som f.eks. at du tåler fleire kuler. Det er fortsatt den beste spelaren som vinner, og det har ein ikkje lika stor mulighet til om nokon sprayer kuler over mappet og dreper deg.

BFBC2 er eit meir realistisk krigsspel enn nokon andre spel eg veit om.

In before "du har ikke vært i krig så hvordan kan du vite det".

Til op: slenger meg på anbefalinger av Team Fortress 2 om du ikke har spilt det, har blitt helt hekta på det selv i det siste, er et fantastisk spill. Ellers kan vel muligens Global Agenda være verdt en titt, men har hørt blandete meninger om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...